Syylärin korkki
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Syylärin korkki
Näitäkin on saatavana 7-31 psi välillä. Mikähän sitten olisi se "oikea"?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Re: Syylärin korkki
Mulla taitaa olla 11 tai 13psi. Riippuu myos, onko paisuntasailiota...65HT kirjoitti:Näitäkin on saatavana 7-31 psi välillä. Mikähän sitten olisi se "oikea"?
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Malli simppeli & halpa. Korkki nakyy tossa oikealla:65HT kirjoitti:Paisuntasäiliöjärjestelmän rakennusohjeet kiinnostaa kanssa...
http://modeemi.cs.tut.fi/~karaila/musti ... age123.jpg
Ponton ostin ebaysta, $30-50 muistaakseni. Letkua varaosakaupasta tai rautakaupasta metritavarana ja samalla reissulla pari pulttia, mutteria ja prikkaa seka 90 asteen kulmaraudat. Raudat kiinni syylariin (toinen reika sopi suoraan, toinen piti porata). Letkut kiinni ponttoon ja pontto paikalleen. Hommaan meni noin tunti pihalla helteessa huhkiessa ja valilla vahan mallaillessa.
Lopputulos on melko siisti ja ei tartte enaa selitella, kun porukka kettuili alleen laskevasta mustista kesakuumilla..
