Syylärin korkki

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Syylärin korkki

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Näitäkin on saatavana 7-31 psi välillä. Mikähän sitten olisi se "oikea"?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Re: Syylärin korkki

Viesti Kirjoittaja veekoo »

65HT kirjoitti:Näitäkin on saatavana 7-31 psi välillä. Mikähän sitten olisi se "oikea"?
Mulla taitaa olla 11 tai 13psi. Riippuu myos, onko paisuntasailiota...
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Paisuntasäiliöjärjestelmän rakennusohjeet kiinnostaa kanssa...
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

65HT kirjoitti:Paisuntasäiliöjärjestelmän rakennusohjeet kiinnostaa kanssa...
Malli simppeli & halpa. Korkki nakyy tossa oikealla:
http://modeemi.cs.tut.fi/~karaila/musti ... age123.jpg

Ponton ostin ebaysta, $30-50 muistaakseni. Letkua varaosakaupasta tai rautakaupasta metritavarana ja samalla reissulla pari pulttia, mutteria ja prikkaa seka 90 asteen kulmaraudat. Raudat kiinni syylariin (toinen reika sopi suoraan, toinen piti porata). Letkut kiinni ponttoon ja pontto paikalleen. Hommaan meni noin tunti pihalla helteessa huhkiessa ja valilla vahan mallaillessa.

Lopputulos on melko siisti ja ei tartte enaa selitella, kun porukka kettuili alleen laskevasta mustista kesakuumilla.. :D Syylarin korkki pitaisi vaihtaa toisenlaiseen, etta systeemi imisi poistuneet liemet paremmin, mutta toimii se noinkin.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin