Ahdin se pitää olla!

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
mvon919
Addikti
Viestit: 155
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 02:32
Paikkakunta: Hellsinki, FI
Viesti:

Ahdin se pitää olla!

Viesti Kirjoittaja mvon919 »

message truncated
Viimeksi muokannut mvon919, 12 Joulu 2007, 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
//Miikka
____________________________________
N54B30
Lauri
Addikti
Viestit: 490
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Lauri »

Joo hyvältä projektilta kuulostaa. Oikeassa olet että ahdin pitää olla, ja nuo ruuviahtimet kyllä kiinnostaa minua. Kirjoita ihmeessä juttua sitä mukaa kun jotain tapahtuu. Ja ulkokuoresta joku kuva tai osviittaa mitä sinne on laitettu.

P.S: Mitä jos vetäisit vielä yhet kännit, ja hommaisit strokerisetin samaan syssyyn :mrgreen:
Avatar
mvon919
Addikti
Viestit: 155
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 02:32
Paikkakunta: Hellsinki, FI
Viesti:

Se on siinä!

Viesti Kirjoittaja mvon919 »

Tulipa sitten asennettua tämä ahdin. 12 tuntia meni, kaikki tein yksin, paitsi vaimo auttoi ahtimen nostossa koneen päälle... lightweight...hah, toi mylly painaa 31 kiloa! 56 kuvaa tuli otettua kaikista strategisista vaiheista, pitää kerätä voimia, että saan kirjoitettua ensimmäisen suomalaisen S197 ahtimen asennuksen. Käytin autoa n. 20 minuuttia, että termostaatti aukeaa ja nesteet kiertää varmasti ja ilmataskuja ei ole. Kaikki hienosti, välijäähdyttimen pumppu on 20 sec aikaviiveellä ja pyörittää hienosti nestettä I/C:ssä. Huomenna ohjelmassa dataloggausta, että kaikki on kohdillaan ja pientä koeajoa. I'll be back!

http://www.modularfords.com/forums/2005 ... 73570.html

Tänks!

Miikka ja ahdettu hevonen
//Miikka
____________________________________
N54B30
Vastaa Viestiin