Norjalainen Foxi vm.-89, 302 ja powerdynella...

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Mulla on imusarjan huohotusreiässä suoraan 28x70mm letku,90kulma ja
siitä letkulla ahtimen etupuolelle ilmanputsarille ja t-haaralla samasta linjasta apparin venakopan liittimelle(isonnettu).Sisäreikä 19mm koko linjassa. Halutessaan ,voi öljyn keräyssäiliön laittaa väliin.


Pääasia,ettei paine tuki/menis väärään suuntaan huohotusjärjestelmässä!
Ja huohotuslinjan oltava isompi kuin vaparina
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

1. Kaikki huohotinreiät imusarjasta tukkoon. Joka lävestä joka on auki mihinkään suuntaan karkaa ahtopaineet laitumelle tai muutoin väärään paikkaan. Tämä on melkeinpä se tärkein asia, ahdetussa autossa kone ei saa huohottaa mihinkään muualle kuin ulkoilmaan tai ahtimen IMUpuolelle. Ellei halua painetestata kampikammiota.
Tukittavia reikiä on 1kpl läppärungossa, 1 kpl imusarjan alla about keskellä, ja T-liitin plenumin alla takakulmassa. josta molemmat haarat tukkoon.

2. Alkuperäinen öljykorkki mäkeen ja K&N:ltä bolton tms. suodatin tilalle. PCV -venttiililtä letku öljyntäyttöputkessa olevaan huohotin liitäntään, TÄHÄN letkuun voi halutessaan laittaa T-haaran josta letku ilmansuodattimelle jos haluaa imeä osan höyryistä takaisin koneeseen.
Ford Granada V8
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

Jeps, löytyykö AC5:sen konehuoneesta mitään fotoja?
Vastaa Viestiin