-alukannet tahtoo..kone on 289, ainakin toistaiseksi.
-fyysisesti kai samaa kantta voi käyttää 289>351W??
Toimivuuden kannalta homma on ehkä hieman vaikea: jos ostaa 289:ssä hyvin toimivat kannet niin ne jää "pieniksi" 351W:ssä, vai?
Pointti on siinä että tuo nykyinen kone toimii ihan kohtuuhyvin (14.4/160) ja on hyvin vähän ajettu enkä tässä vaiheessa halua ruveta kokonaan uutta 351 konetta tekemään. Kuitenkin on selvää että jossain vaiheessa 289 jää alamittaiseksi ja sitten kukaan ei kuitenkaan maksa siitä mitään eli on yritettävä hyödyntää vähintäänkin siihen laitetut kalliit alukannet.
Vai ilmoittautuuko jo nyt joku joka haluaa 289:n?

Olipas pitkät selitykset...mutta takaisin kansiin: AFR 165 olisi ilmeisesti aika laajalti käytetty vaihtoehto 289/302 koneissa, entäpä jos ostaisi 185?
Muita hyviksi todettuja? Pro Action? Edelbrock RPM/Victor?
Autolla ajetaan max 5000 vuodessa ja pääpaino on suorituskyvyssä ei niinkään mukavuudessa ja tasaisessa tyhjäkäynnissä
