Early sisälokarit
Early sisälokarit
Lokarilta on kuulemma saatavilla sisälokarit -65 Mustangiin. Ne on vissiin ihan vaan suorasta pellistä leikattu muotoonsa. Tässähän on oikein malli esimerkki tee se itse projektista. Ainut ongelma on, että mistä saisi sabluunat ko. pelteihin. Googlella ei löytynyt kovasta yrityksestä huolimatta. Löytyisiköhän arvon harrastajilta apua ongelmaan. Eli löytyisiköhän keneltäkään valmiita paperikaavoja, tai valmiita lokareita joista sellaiset voisi tehdä?
Ei ne ole suoraa peltiä, niihin on ajetu tuki urat ja tehty tarkalla sabluunalla. Käyvät erittäin hyvin paikoilleen, olen muutamat tilannut lokari tuotteelta, eikä niitä saa kuin firmat tilatuun sieltä. Yksittyis henkilön on turha vaivautua, muuten kuin alv rekisteröitynä, hinta on noussut muutamaan vuoteen melkein 3 kertaiseksi, omaan kun tilasin 97 vuonna niin maksoi jotain 350 mk mummoja nyt taitavat jo maksaa jotain, 180 e minä saan kyllä toimitettua niitä jos joku tarvitsee. Mulla on muuten yhdet jemmassa käytetyt.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Early sisälokarit
Leo Laine Oy, Rauma, ostin kuukausi sitten omaan kuusvitoseen alumiiniset Lokarit, hinta ovh. jotain 104e / pari kiinnitystarvikkeineen, muotoon taivutettuna ja kumitiivisteet paikoillaan. Tekee tilauksesta. Joten ei kannata itse alkaa tekemään.Jukka351 kirjoitti:Lokarilta on kuulemma saatavilla sisälokarit -65 Mustangiin. Ne on vissiin ihan vaan suorasta pellistä leikattu muotoonsa. Tässähän on oikein malli esimerkki tee se itse projektista. Ainut ongelma on, että mistä saisi sabluunat ko. pelteihin. Googlella ei löytynyt kovasta yrityksestä huolimatta. Löytyisiköhän arvon harrastajilta apua ongelmaan. Eli löytyisiköhän keneltäkään valmiita paperikaavoja, tai valmiita lokareita joista sellaiset voisi tehdä?
Pientä lainausta Leo Laine Oy:n mailista:
"Alumiinilokarit tehdään aina tilaustyönä ja toimitusaika tilauksesta on n. 1-2 viikkoa ajankohdasta riippuen.
Tehtaan ohjehintasuositus on 150 euroa pari alv 0 % vapaasti Raumalla eli tähän hintaan myymme suoraan yksityisille asiakkaille."
"Alumiinilokarit tehdään aina tilaustyönä ja toimitusaika tilauksesta on n. 1-2 viikkoa ajankohdasta riippuen.
Tehtaan ohjehintasuositus on 150 euroa pari alv 0 % vapaasti Raumalla eli tähän hintaan myymme suoraan yksityisille asiakkaille."
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Olikos nooi käytetyt myyyyyynnissä?ROKI kirjoitti:Ei ne ole suoraa peltiä, niihin on ajetu tuki urat ja tehty tarkalla sabluunalla. Käyvät erittäin hyvin paikoilleen, olen muutamat tilannut lokari tuotteelta, eikä niitä saa kuin firmat tilatuun sieltä. Yksittyis henkilön on turha vaivautua, muuten kuin alv rekisteröitynä, hinta on noussut muutamaan vuoteen melkein 3 kertaiseksi, omaan kun tilasin 97 vuonna niin maksoi jotain 350 mk mummoja nyt taitavat jo maksaa jotain, 180 e minä saan kyllä toimitettua niitä jos joku tarvitsee. Mulla on muuten yhdet jemmassa käytetyt.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Millos ne on ruvennu myymään suoraan tehtaalta yksityis asiakkaille, noh sehän ontietenkin parempi, saa jokaine tevaran ilman välikäsiä.GT-350 kirjoitti:Pientä lainausta Leo Laine Oy:n mailista:
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Olen huono luopumaan mistään minkä olen kerran saanut hankittua, mutta ota kartonkia mukaan niin tehdään sabluunat , perjantai iltana.Homer65 kirjoitti:Olikos nooi käytetyt myyyyyynnissä?ROKI kirjoitti:Ei ne ole suoraa peltiä, niihin on ajetu tuki urat ja tehty tarkalla sabluunalla. Käyvät erittäin hyvin paikoilleen, olen muutamat tilannut lokari tuotteelta, eikä niitä saa kuin firmat tilatuun sieltä. Yksittyis henkilön on turha vaivautua, muuten kuin alv rekisteröitynä, hinta on noussut muutamaan vuoteen melkein 3 kertaiseksi, omaan kun tilasin 97 vuonna niin maksoi jotain 350 mk mummoja nyt taitavat jo maksaa jotain, 180 e minä saan kyllä toimitettua niitä jos joku tarvitsee. Mulla on muuten yhdet jemmassa käytetyt.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Taitaa olla turha homma, meikäläisen pläkkärintaidoilla, tehdä sabluunoita. Täytynee ostaa kun on eukkeja sopivastiROKI kirjoitti:Olen huono luopumaan mistään minkä olen kerran saanut hankittua, mutta ota kartonkia mukaan niin tehdään sabluunat , perjantai iltana.Homer65 kirjoitti:Olikos nooi käytetyt myyyyyynnissä?ROKI kirjoitti:Ei ne ole suoraa peltiä, niihin on ajetu tuki urat ja tehty tarkalla sabluunalla. Käyvät erittäin hyvin paikoilleen, olen muutamat tilannut lokari tuotteelta, eikä niitä saa kuin firmat tilatuun sieltä. Yksittyis henkilön on turha vaivautua, muuten kuin alv rekisteröitynä, hinta on noussut muutamaan vuoteen melkein 3 kertaiseksi, omaan kun tilasin 97 vuonna niin maksoi jotain 350 mk mummoja nyt taitavat jo maksaa jotain, 180 e minä saan kyllä toimitettua niitä jos joku tarvitsee. Mulla on muuten yhdet jemmassa käytetyt.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!