20" vanteet -94gt alle?
20" vanteet -94gt alle?
Nyt pitäs saada kesäksi kunnon kumit ja vanteet alle.
Onko kellään kokemuksia et sopii 8.5x20" et taisi olle 35 ja 245/35-20" kumit sopiiko kyseinen yhdistelmä alle pyörimään?
Ja autohan oli -94 GT convertible
Onko kellään kokemuksia et sopii 8.5x20" et taisi olle 35 ja 245/35-20" kumit sopiiko kyseinen yhdistelmä alle pyörimään?
Ja autohan oli -94 GT convertible
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Taakse menee heittamalla, edessa voi kaantaessa ottaa vakaajaan. Periaatteessa vaitan etta kay.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
Musta 18 tuumaset olis paremmat; paljon halvemmat ja oikeen kokoset kumit alle niin ei ees hankaa mistään. Madallussarjan kanssa näyttää pirun hyvältä. Vielä cobra brake upgrade alle niin olis
...
Tuolla aiheesta:
http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=488148
Threadi on jo vanha ja siks kuvat ton tyypin autosta on kadonnu.

Tuolla aiheesta:
http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=488148
Threadi on jo vanha ja siks kuvat ton tyypin autosta on kadonnu.
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät...
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa
http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät...

Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa

http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Access forbidden!Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät...![]()
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa
http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Mistä kerkesit sinne, kun samalla kun postasin, muutin oikeudet..musse67 kirjoitti:Access forbidden!Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät...![]()
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa
http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.

"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Olin vissiin turhan nopeeVee8 kirjoitti:Mistä kerkesit sinne, kun samalla kun postasin, muutin oikeudet..musse67 kirjoitti:Access forbidden!Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät...![]()
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa
http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
By the way mistä Vee8 tilasit jarrusetin? mitä tuli maksamaan?
aikahyvin 200 eur / kpl on 17", ainakin viime kesänä / syksynä kun kysyin ja tilasinkin erilaiset, bullittejahan on joka jannulla.94GtMustang kirjoitti:Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Naemma pyorii $150 kieppeilla riippuen myyjasta ja varista. Kun paalle laskee toimituksen ja verot/tullit, niin aletaan lahenemaan tuota 200eur. Varsinkin, jos tulee klommoja postissa, ja tarvitsee postittaa joku niista takaisin, niin ollaan jo pakkasella...Dervish kirjoitti:aikahyvin 200 eur / kpl on 17", ainakin viime kesänä / syksynä kun kysyin ja tilasinkin erilaiset, bullittejahan on joka jannulla.94GtMustang kirjoitti:Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
Vanteet on normaalisti kalliita tuotavia. Kontissa voi tuon hintaiset vanteet joskus saada jopa vähän alta tonnin. Jotkut ottaisivat pelkästä sisämaan rahdista jopa 50$ / vanne. Useimmiten lentorahti kyselyihin on vastattu sen olevan 400- 800$.
Yleensäkin tuontikerroin asettuu välille 1,5 - 2,5...
Yleensäkin tuontikerroin asettuu välille 1,5 - 2,5...
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Vanteet
Mites on tuolta länsinaapurista noiden vanteiden hankkiminen, onko kallimpi vaiko edullisempi vaihtoehto, kuin tuolta jenkkimaasta. Hurreista olis rahdit lyhemmät ja nopeammat luultavasti?
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Mjaa, rahtaaminen on kovin eri hintaista riippuen mitä tuo ja miten, ja mistä. Eiköhän tuohon seuraavaan konttiin vanteitakin laiteta joku nippu...
Cosanderilla alkaa olla kiirus jos konttirahdeilla meinaa ottaa ja kesäksi saada alle. Mutta oletko nyt miettinyt tarkkaan tuota 20" asiaa, ettei ole liian isot...
Cosanderilla alkaa olla kiirus jos konttirahdeilla meinaa ottaa ja kesäksi saada alle. Mutta oletko nyt miettinyt tarkkaan tuota 20" asiaa, ettei ole liian isot...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
En olen itse vanteita mistään rahtaamas, paikallinen vanne liike saa hoitaa rahtaamset.Pony kirjoitti:Mjaa, rahtaaminen on kovin eri hintaista riippuen mitä tuo ja miten, ja mistä. Eiköhän tuohon seuraavaan konttiin vanteitakin laiteta joku nippu...
Cosanderilla alkaa olla kiirus jos konttirahdeilla meinaa ottaa ja kesäksi saada alle. Mutta oletko nyt miettinyt tarkkaan tuota 20" asiaa, ettei ole liian isot...
Nyt on alla 17" vanteet ja 245/45-17" kumit ja on aivan liian pienet mun makuun.
Not kyl se 19" tai 20" on ehdoton ja sitten kun sais vielä jostain alusta sarjan, Ja maalin päälle niin vois ruveta suunnitteleen auton kilpiin laittamista.
Onks kellään muuten kuvia -94-95 mustangista mis olis kameleont väri yllä? Kun semmonen olis tarkotus mustin päälle laittaa.