20" vanteet -94gt alle?

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

20" vanteet -94gt alle?

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Nyt pitäs saada kesäksi kunnon kumit ja vanteet alle.
Onko kellään kokemuksia et sopii 8.5x20" et taisi olle 35 ja 245/35-20" kumit sopiiko kyseinen yhdistelmä alle pyörimään?
Ja autohan oli -94 GT convertible
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Taakse menee heittamalla, edessa voi kaantaessa ottaa vakaajaan. Periaatteessa vaitan etta kay.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
94GtMustang
Aktiivi
Viestit: 46
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05

Viesti Kirjoittaja 94GtMustang »

Musta 18 tuumaset olis paremmat; paljon halvemmat ja oikeen kokoset kumit alle niin ei ees hankaa mistään. Madallussarjan kanssa näyttää pirun hyvältä. Vielä cobra brake upgrade alle niin olis 8) ...

Tuolla aiheesta:
http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=488148

Threadi on jo vanha ja siks kuvat ton tyypin autosta on kadonnu.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät... :lol:
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa :shock:

http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät... :lol:
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa :shock:

http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

musse67 kirjoitti:
Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät... :lol:
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa :shock:

http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Mistä kerkesit sinne, kun samalla kun postasin, muutin oikeudet.. :D
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Vee8 kirjoitti:
musse67 kirjoitti:
Vee8 kirjoitti:17":kin vanne vaatii jo isommat jarrut kuin GT:ssä.
Oheinen kuvasarja osoittaa tämän selkeästi. VAROITUS, ei herkkämielisille, tai niille joiden mielestä GT:n 'jarrut' on ihan hyvät... :lol:
Muut voi koittaa arvailla kumpi on uusi ja kumpi vanha ekassa kuvassa :shock:

http://jenkkireki.te.nu/~sami/jarrut/
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
Mistä kerkesit sinne, kun samalla kun postasin, muutin oikeudet.. :D
Olin vissiin turhan nopee :)
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
94GtMustang
Aktiivi
Viestit: 46
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05

Viesti Kirjoittaja 94GtMustang »

veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..

By the way mistä Vee8 tilasit jarrusetin? mitä tuli maksamaan?
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

94GtMustang kirjoitti:
veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..
aikahyvin 200 eur / kpl on 17", ainakin viime kesänä / syksynä kun kysyin ja tilasinkin erilaiset, bullittejahan on joka jannulla.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Dervish kirjoitti:
94GtMustang kirjoitti:
veekoo kirjoitti:Hyvia ja ei-hankaavia 17" vanteita saa suoraan Kivitilalta. Ei tarvitse jannittaa, mita paketissa tulee.
Mitäköhän 17-18" Bullitt -vannesetti maksaa Kivitilalla? Veikkaan että kynnys tilata suoraan jenkeistä alenee välittömästi kun sen hinnan kuulee..
aikahyvin 200 eur / kpl on 17", ainakin viime kesänä / syksynä kun kysyin ja tilasinkin erilaiset, bullittejahan on joka jannulla.
Naemma pyorii $150 kieppeilla riippuen myyjasta ja varista. Kun paalle laskee toimituksen ja verot/tullit, niin aletaan lahenemaan tuota 200eur. Varsinkin, jos tulee klommoja postissa, ja tarvitsee postittaa joku niista takaisin, niin ollaan jo pakkasella...
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
GTS
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Heinä 2004, 21:36
Paikkakunta: Ikaalinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTS »

Vanteet on normaalisti kalliita tuotavia. Kontissa voi tuon hintaiset vanteet joskus saada jopa vähän alta tonnin. Jotkut ottaisivat pelkästä sisämaan rahdista jopa 50$ / vanne. Useimmiten lentorahti kyselyihin on vastattu sen olevan 400- 800$.

Yleensäkin tuontikerroin asettuu välille 1,5 - 2,5...
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Vanteet

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Mites on tuolta länsinaapurista noiden vanteiden hankkiminen, onko kallimpi vaiko edullisempi vaihtoehto, kuin tuolta jenkkimaasta. Hurreista olis rahdit lyhemmät ja nopeammat luultavasti?
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Mjaa, rahtaaminen on kovin eri hintaista riippuen mitä tuo ja miten, ja mistä. Eiköhän tuohon seuraavaan konttiin vanteitakin laiteta joku nippu...

Cosanderilla alkaa olla kiirus jos konttirahdeilla meinaa ottaa ja kesäksi saada alle. Mutta oletko nyt miettinyt tarkkaan tuota 20" asiaa, ettei ole liian isot...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Pony kirjoitti:Mjaa, rahtaaminen on kovin eri hintaista riippuen mitä tuo ja miten, ja mistä. Eiköhän tuohon seuraavaan konttiin vanteitakin laiteta joku nippu...

Cosanderilla alkaa olla kiirus jos konttirahdeilla meinaa ottaa ja kesäksi saada alle. Mutta oletko nyt miettinyt tarkkaan tuota 20" asiaa, ettei ole liian isot...
En olen itse vanteita mistään rahtaamas, paikallinen vanne liike saa hoitaa rahtaamset.
Nyt on alla 17" vanteet ja 245/45-17" kumit ja on aivan liian pienet mun makuun.
Not kyl se 19" tai 20" on ehdoton ja sitten kun sais vielä jostain alusta sarjan, Ja maalin päälle niin vois ruveta suunnitteleen auton kilpiin laittamista.
Onks kellään muuten kuvia -94-95 mustangista mis olis kameleont väri yllä? Kun semmonen olis tarkotus mustin päälle laittaa.
Vastaa Viestiin