Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tos on ny niinku pahinpaan hätään napsittuja kuvia kolmesta eri tapahtumasta.. Zephyrhilssin swäpistä.. Orlandon Mustang kerhon miitingistä.. ja tän viikonlopun Orlando Drag way:n Fun Ford weekendistä...
joup! hienot kuvat! oli varmaan kiva käydä lämmitelemässä...
farkku kustomi hauska ! niitähän on jokunen on mailmalla väännetty
aikojen saatossa mikä mistäkin katosta...
Taisi olla jo -65 kun Ford itse teki Mustangiin farkkututkielman, joka hyllytettiin viime metreillä ennen tuotantoa joten ei tuo kovin uutta ole. Sehän taisi olla juurikin sellainen paksuilla takatolpilla varustettu, eiköhän kuvia löydy jostain kun vähän kaivaa.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Hyi helvetti tilhi-mallin mustangi.. Hyvä etteivät ottaneet tuotantoon. Olisi ainakin minun mielestä "uskottavuus" kärsiny.. Niillä olis sitten leipomot rahdannu pullaa...
Itse hankkisin heti farkku-mallin 65-Mustangin, jos tuollaisen saisi, mielellään K-koodin 289-4V ja 4-vetona ja 4-manuaalilaatikolla (tai 5-man od:lla)...
raunoh kirjoitti:Itse hankkisin heti farkku-mallin 65-Mustangin, jos tuollaisen saisi, mielellään K-koodin 289-4V ja 4-vetona ja 4-manuaalilaatikolla (tai 5-man od:lla)...
Allekirjoitan Raunon mielipiteen, mulle kans ja nelikkona tottakai
Mistä tuo tilhi nimi tulee? Kuulin nimityksen viimeksi Hyvinkään Fordilla töissä ollessani vanhemmalta varaosamyyjältä. Samalta henkilöltä myös nimet kirahvin kuljetusauto (se korkeakattoinen malli) ja silakan kuljetusauto. Mutta tuo tilhi on ihana nimi, vaan mistä se juontaa juurensa?
Mustang GT -88 "Mustikki" Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt" Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"