65/66 tuninkia...

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

65/66 tuninkia...

Viesti Kirjoittaja musse67 »

http://www.verticaldoors.com/view_vdc.html?Kit=909

ja saksan eBayssä oli myynnissä kirkkaita takavaloja, siis sellasella valkosella lasilla. Näilläkö saadaan nuoret harrastajat vaihtamaan tojotat ja pemarit mustangeihin? :lol:
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Onhan ruman näköinen viritys klassikossa, ei helevetissä. Kyllä maailmalla riittää kaheleita.
Viimeksi muokannut ROKI, 05 Helmi 2006, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Järkyttävä :shock: :shock: ! Saa kai Mussesta muutenkin erikoisen kuin "pilaamalla" sen :cry: :cry: :cry: . Olihan se muuten nätti.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Toihan on aivan sairaan ruma....VAIN silloin kun ovet on auki!!! Muutenhan sitä tuskin huomaa mitenkään. Kysyä ehkä sopii, onko kaikki mikä on vähänkin totutusta linjasta poikkeavaa, vähemmän hyväksyttävää :shock: :shock: :shock: ???
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Kamala toi on. Yrjö meinasi tulla. Eikä mikään naapurin Yrjö vaan ihan oikea pitkä sylki. Ei tollaiset ovet sovi kuin lamborghineihin missä noita on uutena ollut. Makuasioithan nää, mutta hirvityksen kauhistus toi on. Tosta saisi kyllä kätevän nascar mallin hitsaamalla ovet vallan kiinni... :roll:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Saman suuntasia oli kommentit Stangnetin forumilla, mistä linkin bongasin. Joku sielä kirjotteli että ois kätevät, koska ei tartteis varoa ahtaalla parkkipaikalla pitkien ovien takia. Mutta jäis silti multa tollaset ovet laittamatta... :roll:
Avatar
kariboy
Mega-addikti
Viestit: 867
Liittynyt: 25 Touko 2004, 20:18
Auto: Mustang ´66 HT GT 302
Mustang 2003 GT Convertible 4.6
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja kariboy »

Hylkäävä päätös täältäkin :evil:
Mustang HT GT 1966
Mustang GT Convertible 2003
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Joo!...Ei kiitos. Onnex ei oo Suomen teillä vielä tuollaista näkynyt. HIRVEE!!! :evil: :shock:
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Avatar
200cid
Addikti
Viestit: 265
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Älkääs ny olko ahdasmielisiä! :D Ilmeisesti noillekkin on kysyntää kun ovat noita alkaneet tekemeään.. mun mielestä tuossa ei ole muuta vikaa kun se, että joutuu kyykkimään ettei lyö päätä oven alareunaan... :)
KUKA V*TUN TUNING?!
mustang cs
Aktiivi
Viestit: 145
Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22

mhhh....

Viesti Kirjoittaja mustang cs »

Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Erittäin järkevää, voi seurata ovien alareunojen ruostumista päivittäin, eli ei tuu ikäviä yllätyksiä. Seuraavaksi voisi tehdä kääntyvän pohjan ja ulostaittuvat lokasuojat.
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

eikös toi oo ajettaessa samannäköinen kuin muutkin,vai ajellaanko luukut seljällään :twisted: ja kyllä nykyparkkiksilla varmaan olis kätevät,ku ei meinaa ulos mahtua näillä parkkiruutu mitoituksilla!
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Olipa nätissä asennossa tuo FB muuten, makee olisi ilman hullutuksia.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin