Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
ja saksan eBayssä oli myynnissä kirkkaita takavaloja, siis sellasella valkosella lasilla. Näilläkö saadaan nuoret harrastajat vaihtamaan tojotat ja pemarit mustangeihin?
Toihan on aivan sairaan ruma....VAIN silloin kun ovet on auki!!! Muutenhan sitä tuskin huomaa mitenkään. Kysyä ehkä sopii, onko kaikki mikä on vähänkin totutusta linjasta poikkeavaa, vähemmän hyväksyttävää ???
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Kamala toi on. Yrjö meinasi tulla. Eikä mikään naapurin Yrjö vaan ihan oikea pitkä sylki. Ei tollaiset ovet sovi kuin lamborghineihin missä noita on uutena ollut. Makuasioithan nää, mutta hirvityksen kauhistus toi on. Tosta saisi kyllä kätevän nascar mallin hitsaamalla ovet vallan kiinni...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Saman suuntasia oli kommentit Stangnetin forumilla, mistä linkin bongasin. Joku sielä kirjotteli että ois kätevät, koska ei tartteis varoa ahtaalla parkkipaikalla pitkien ovien takia. Mutta jäis silti multa tollaset ovet laittamatta...
Älkääs ny olko ahdasmielisiä! Ilmeisesti noillekkin on kysyntää kun ovat noita alkaneet tekemeään.. mun mielestä tuossa ei ole muuta vikaa kun se, että joutuu kyykkimään ettei lyö päätä oven alareunaan...
Erittäin järkevää, voi seurata ovien alareunojen ruostumista päivittäin, eli ei tuu ikäviä yllätyksiä. Seuraavaksi voisi tehdä kääntyvän pohjan ja ulostaittuvat lokasuojat.
eikös toi oo ajettaessa samannäköinen kuin muutkin,vai ajellaanko luukut seljällään ja kyllä nykyparkkiksilla varmaan olis kätevät,ku ei meinaa ulos mahtua näillä parkkiruutu mitoituksilla!