ja saksan eBayssä oli myynnissä kirkkaita takavaloja, siis sellasella valkosella lasilla. Näilläkö saadaan nuoret harrastajat vaihtamaan tojotat ja pemarit mustangeihin?
65/66 tuninkia...
Valvoja: Ville K
65/66 tuninkia...
http://www.verticaldoors.com/view_vdc.html?Kit=909
ja saksan eBayssä oli myynnissä kirkkaita takavaloja, siis sellasella valkosella lasilla. Näilläkö saadaan nuoret harrastajat vaihtamaan tojotat ja pemarit mustangeihin?
ja saksan eBayssä oli myynnissä kirkkaita takavaloja, siis sellasella valkosella lasilla. Näilläkö saadaan nuoret harrastajat vaihtamaan tojotat ja pemarit mustangeihin?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Onhan ruman näköinen viritys klassikossa, ei helevetissä. Kyllä maailmalla riittää kaheleita.
Viimeksi muokannut ROKI, 05 Helmi 2006, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Toihan on aivan sairaan ruma....VAIN silloin kun ovet on auki!!! Muutenhan sitä tuskin huomaa mitenkään. Kysyä ehkä sopii, onko kaikki mikä on vähänkin totutusta linjasta poikkeavaa, vähemmän hyväksyttävää
???
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Kamala toi on. Yrjö meinasi tulla. Eikä mikään naapurin Yrjö vaan ihan oikea pitkä sylki. Ei tollaiset ovet sovi kuin lamborghineihin missä noita on uutena ollut. Makuasioithan nää, mutta hirvityksen kauhistus toi on. Tosta saisi kyllä kätevän nascar mallin hitsaamalla ovet vallan kiinni... 
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Saman suuntasia oli kommentit Stangnetin forumilla, mistä linkin bongasin. Joku sielä kirjotteli että ois kätevät, koska ei tartteis varoa ahtaalla parkkipaikalla pitkien ovien takia. Mutta jäis silti multa tollaset ovet laittamatta... 
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
-
mustang cs
- Aktiivi
- Viestit: 145
- Liittynyt: 30 Touko 2004, 22:22
mhhh....
tästä saranat http://www.blocket.se/vi/7219662.htm?ca=1_9_s