Eihän se ole läheskään niin ruosteessa kuin etelän teillä kolunneett musset, eihän pohjoisessa kylvetä suolaa niin kuin muualla maassa. Siitä sais hyvän avoprojektin kun vaan olis viellä vuoden nuorempi.djcombo kirjoitti:Taitaa auto jo olla niin ruosteessa kun talvetkin on ajettu, että on pakko myydä pois.428 C-J kirjoitti:Jo viimein päättänyt auton myydä![]()
![]()
![]()
T:Esa
Suomen ensimmäinen 05 Mustang?
Valvoja: Ville K
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Perusteleppas perusteellisesti miksi ei tuollaisella uudella autolla vois ajaa myös talvelladjcombo kirjoitti:Kukas nyt raaskii ajaa 2005 Mustangilla talvella?

Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ainoat syyt mitka mulle tulee mieleen:ROKI kirjoitti:Perusteleppas perusteellisesti miksi ei tuollaisella uudella autolla vois ajaa myös talvella![]()
. Mielestäni on yks paskan hailee onko se ajokki uusi mustang vai esimerkiksi samanhintainen mersu, volvo, jaguaari, tai mikä muu tahaansa kottero. Raudastahan ne kaikki on suurinpiirtei tehty, minä yritin joensuun fort liikeestä ostatella tuota uutta mussea, mutta kun ei voineet toimittaa olis tullut ympärivuotiseen ajoon. Sääli on sairautta on sananlasku.
- Paha pussihousu -syndrooma, joten ei voi laittaa suojauksia kuntoon
- Ei osaa ajaa tai
- Haluaa ajaa joillakin huonopitoisilla kitkarenkailla ja pelkaa jaata
(sori pieni bensan kaato nuotioon, rengaskeskustelu kaytiin jo jne...)
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ilmeisesti silla on tehdasasennettu halytin? Muistaakseni laake siihen on uudestaanohjelmointi. Miinuksena uudella ohjelmalla katoaa automaattinen ikkunoiden sulkeutuminen...foord kirjoitti:minun kaverilla millä on 05 mustanggi niin oli tullut häiriöitä keskuslukitukseen, itselläni ei ole ollut minkaan laisia ongelmia
Eikös kaikki keskuslukitukset reistaile talvella? Luulisi että 4-5 kuukauden seisonta tekee enemmän haittaa kuin talvikruisailu. Ainoa mikä mua ottaa talvella päähän on ne pienet renkaat jota on pakko käyttää jos haluaa edes jonkinlaista pitoa. En usko että se vaikuttaa hintaan niin paljon ennen kuin auto on yli 20 vuotta vanha.
Tänään sama auto bongattu Ylivieskassa Kärkkäisen pihalla. Onko speedyllä tarkemmin tietoo kenen auto on?speedy kirjoitti:Bongasin tänään lumeapöllyttävän tarrakilpisen meillepäin ostetun sähkönsinisen -05 Mussen, on se vaan pirun hieno! kaverikin ihmetteli et millon tollanen on tehty,ei ollu kuullu eikä nähäny moistakuumehan sille tuli, vaikka Vettemies onkin. ..ittelle ei tullu kuume, koska tietän ettei koskaan tule moiseen mahdollisuutta.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Joo veekoo perusteli jo aika hyvin, lyödään löylyä lisää edelleen olen sitä mieltä että sääli on sairauttaveekoo kirjoitti:Ainoat syyt mitka mulle tulee mieleen:ROKI kirjoitti:Perusteleppas perusteellisesti miksi ei tuollaisella uudella autolla vois ajaa myös talvella![]()
. Mielestäni on yks paskan hailee onko se ajokki uusi mustang vai esimerkiksi samanhintainen mersu, volvo, jaguaari, tai mikä muu tahaansa kottero. Raudastahan ne kaikki on suurinpiirtei tehty, minä yritin joensuun fort liikeestä ostatella tuota uutta mussea, mutta kun ei voineet toimittaa olis tullut ympärivuotiseen ajoon. Sääli on sairautta on sananlasku.
- Paha pussihousu -syndrooma, joten ei voi laittaa suojauksia kuntoon
- Ei osaa ajaa tai
- Haluaa ajaa joillakin huonopitoisilla kitkarenkailla ja pelkaa jaata
(sori pieni bensan kaato nuotioon, rengaskeskustelu kaytiin jo jne...)

Näkyvät myyvän Pietarsaaressa noita uusia Stangeja, hintaan omakotitalo maalta
http://www.intercar-center.fi/vaihto/au ... 2&lang=fin