MUSTANG -94 ja uudemmat KÄYTTÖAUTONA YMPÄR VUODEN????

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Kimi
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Vähän menee OT, mutta onneksi olkoon Jones!
Näemmekö kiesin jo tänään kruisingissa?
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
NN
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja NN »

Kiitoksia mielipiteistänne.

Juu ei se minulle ole mikään ongelma tuo takaveto ym. peränluistot kun Toyota Hiacella (no tehoa tietysti hiukan vähemmän) tahkottu monet talvet.
Ja niihan se on että autolla kun autolla pärjää läpi talven kun varusteet kohdallaan.
Ja eiköhän se massauskin ole tarpeellista suorittaa.

Mietiskelen tässä sitä että miten naisväki täällä kotosalla suhtautuu V8/ takaveto/amerikanvalmiste yhdistelmään kun ei ole kokemusta takana. Aamuisia lähtöja helpottaa lämmin autohalli.

Näköjään täällä moni on sitä mieltä että on tö roud vaan !!!

Poistun takavasempaan pohdiskelemaan vaihtoehtoja.

NN
Kimi
Addikti
Viesti:

Kun talvi koittaa, niin Mustangilla autoilevien joukosta poistuu suurin osa miehistä. Naisia taasen ei talvinen ponikyyti nähtävästi hirvitä niin paljoa :)
- Kimi
Kimi
Addikti
Viesti:

...pohjautuen omin silmin tehtyihin havaintoihin esim kerhon talvikuukausien kk-meetingeissä mäkkärillä.
- Kimi
Foxy Lady
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Kimi kirjoitti:Kun talvi koittaa, niin Mustangilla autoilevien joukosta poistuu suurin osa miehistä. Naisia taasen ei talvinen ponikyyti nähtävästi hirvitä niin paljoa :)
Mulla on ainakin Mustikki on hankittu käyttöä varten, ei tallissa odotteluun 8) Sitä sitten mennään kelillä kuin kelillä ja kelin mukaan ajotapa. Liukkaalla varovaisemmin kuin kuivalla. Toisaalta kun ei ole kakkosautoa, niin ei ole edes paljon vaihtoehtoja :roll:
Vähän jännitystä talviautoilu välillä tuo elämään, mutta varovaisuus ja oikea tilannenopeus on valttia. 8)
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Jones
Mega-addikti
Auto: GT -94

Viesti Kirjoittaja Jones »

Kimi kirjoitti:Vähän menee OT, mutta onneksi olkoon Jones!
Näemmekö kiesin jo tänään kruisingissa?
Katotaan, jo ei cruisinkiin niin ainakin Forssassa viimeistään.

Jones
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Jones kirjoitti:94 GT on nyt sitten tuossa pihassa....ja 64 1/2 vieressä. Talvellakin olis tarkoitus edetä ainakin tuolla uudemmalla...ei kyllä vielä näillä keleillä ihan vielä viittis hiekkasäkkejä täytellä perälootaan. Mistäkö hankin? No Tuumacid:stä tietenkin!
No kyllä ne hiekkasäkitkin tarvittaessa järjestyy, onko materiaalin karkeudella väliä? 0.6-2 millistä, vai sepeliä saisko olla? 50 kg.

Jones heittää sitten kommenttia talven kuluessa miten kulkee. Itse arvaisin että ongelmia ei tule, ainoa jännittävä piirre voi olla tomaatin arvaamattomuus. Hiekkaa tuskin tarvitsee, itse en ainakaan tarvinnut viime talvena ja jos joku sanoo ettei early foxin perä ole kevyt niin ihmettelen.

Auton paino vaan ihmetyttää, nimittäin 94GT punniittiin eilen virallisella mittarilla n. 1640 kg äijän kanssa. Otteeseen tuli 1580kg. On siinä painoa, kun vertaa esim. Jyx 64½ HT n. 1320kg ja Upo '80 alle 1300.

Kitkat alle ja menoksi sanon mä.

KK-miittinkin on hyvä saada muitakin kuin valkoisia Musseja, vaikkakin Joneksenkin uutukainen on crystal white. Eli Foxy Lady parkkeeraa sen punaisen johonkin valkoisten väliin...mitenköhän nuo talvella liikkuvat Hesan kulmilla ovatkin niin talven värisiä????
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Oman Musseni maalauksesta tuskin on kauaa, entinen omistaja ilmeisesti maalautti. Ruostettakaan ei löydy maalipinnasta. En taida viitsiä omalla 81' Ghialla ajaa talvella vaikka se onkin ainoa auto tällä hetkellä. Kaiken lisäksi ei ole edes talvirenkaita vaikka niitä saisi käytettynä halvalla. Muutenkin oon vasta 21 vuotta ja rahaa ei oo niin paljon että voisi noin vain ostaa toisen auton talvikäyttöön. Kyllä jaksaa julkisilla kulkea ja sit tarvittaessa onhan aina tyttöystävällä auto. :o

Jani
Viimeksi muokannut JaniC, 16 Syys 2004, 16:28. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

djcombo kirjoitti:Oman Musseni maalauksesta tuskin on kauaa, entinen omistaja ilmeisesti maalautti. Ruostettakaan ei löydy maalipinnasta. En taida viitsiä omalla 81' Ghialla ajaa talvella vaikka se onkin ainoa auto tällä hetkellä. Kaiken lisäksi ei ole edes talvirenkaita vaikka niitä saisi käytettynä halvalla. Muutenkin oon vasta 21 vuotta ja rahaa ei oo niin paljon että voisi noin vain ostaa toisen auton talvikäyttöön. Kyllä jaksaa julkisilla kulkea ja sit tarvittaessa voi lainata vaikkapa mamman autoa.

Jani
Jees, meikän eka auto oli kanssa mustangi ja talvella paiskottiin fillarilla. Mustagia ei raaskinut lumelle altistaa. Keväällä oli sitten aina kaksinverroin upeaa, kun sai vehkeen liikenteeseen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jones
Mega-addikti
Auto: GT -94

Viesti Kirjoittaja Jones »

Pakkaset kohta tulee, joten alustavasti olen ruvennut miettimään GT94:een lohkolämmitintä. Sain tarjouksen eräästä liikkeestä joka suostuis homman tekemään, mutta mitä sanotte näistä:
- vastus about 80€, Fordin oma,
- toppasarja noin 60 erkkiä
- haaroitussarja 89€.
ja asennusta parituntia.
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
MustangGT
Mega-addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Jones kirjoitti:Pakkaset kohta tulee, joten alustavasti olen ruvennut miettimään GT94:een lohkolämmitintä. Sain tarjouksen eräästä liikkeestä joka suostuis homman tekemään, mutta mitä sanotte näistä:
- haaroitussarja 89€.
ja asennusta parituntia.
Mulle koko homma maksoi 380 euroa asennuksineen päivineen.
Samalla vaihdatin jäähdytinnesteetkin.
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Jones kirjoitti:Pakkaset kohta tulee, joten alustavasti olen ruvennut miettimään GT94:een lohkolämmitintä. Sain tarjouksen eräästä liikkeestä joka suostuis homman tekemään, mutta mitä sanotte näistä:
- haaroitussarja 89€.
ja asennusta parituntia.
Osta multa Defan sisähaara ja sisätilalämppäri.
Saat halavalla. :wink:
-Jukka-
Ahti
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Eberikin on kova sana, ei tartte haeskella tolppia... :wink:
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Ihan tiedon puutteen vuoksi kysyn, että mille vanteille olette saaneet sovitetettua nuo 205/65/R15 talvirenkaat??? :shock: Pitäisi olla pulttijaolla 5x4.5 eli 5x14.3. Ovatko Mustangin omat vanteet vai jonkun muun merkkiset?

Jani
95' GTS
Eagle
Aktiivi

Re: MUSTANG -94 ja uudemmat KÄYTTÖAUTONA YMPÄR VUODEN????

Viesti Kirjoittaja Eagle »

Kyllä hyvin tuntuu pääsevän myös talvella, itselläni on nyt talviautona 96 gt 4,6. Aikaisemmin oon myös ajellu talven foxilla 5.0 ja autom.
Renkaat kannattaa hommata kunnolliset niin kyllä se siitä
Eagle
Vastaa Viestiin