Rummut levyiksi

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Kaikki on TP:stä, levykitti on fiksu, asennus on tosi helppo.
1966 HT 347 Stroker
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Mites Montun jarrut on toiminu? Olis itellä toi levyjarruprojekti tulevana talvena edessä. Mitä TP.n paketti kustansi? Onko jollakin muulla kuin JYK-90.llä kokemusta Granadan levyjarruista? Tarttis löytää simppeli ja toimiva paketti, mikä ei vaatis turhia bräketin ym. rakentamisia. Vähän niinko semmonen tumpelon malli :oops: . Lähipiirissä en tiedä ketään joka pystyis jeesailemaan. Jos jollain on haluja ja kykyjä moiseen, otan kyllä ilolla :D ilmoittautumiset vastaan.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

CloseOut sale California Mustangissa:

Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

MONTTU kirjoitti: Jarrujen painotus vaatii tietenkin venttiilin. Kuka on kokeillut ja mitä, auttakaa miestä mäessä.
Paineen säätöventiili tulee tarvitaessa asentaa takajarrupiiriin. Säätöventiileitä on useita eri merkisiä ja hintaisia. Mormaalikäytöön soveltuu esim.
http://www.dtmn.com/store/page1172.html
64-73 brake prop valve
Can$102.75
C5ZZ2B091R
This aftermarket proportioning valve is far superior to the original equiptment. Fully adjustable for tuning front and rear brake bias. Requires some routing modifications of brake lines for proper fit. Includes adapter fittings.

Säätäminen tapahtuu sitten monien jarrutuskokeiden aikana, jolloin haetaan sopiva jarrubalansi etu ja takajarrujen välille.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Homer65 kirjoitti: Tarttis löytää simppeli ja toimiva paketti, mikä ei vaatis turhia bräketin ym. rakentamisia. Vähän niinko semmonen tumpelon malli :oops: . Lähipiirissä en tiedä ketään joka pystyis jeesailemaan. Jos jollain on haluja ja kykyjä moiseen, otan kyllä ilolla :D ilmoittautumiset vastaan.
64-6 FRT DISC BRAKE CONVERSION

Code: DBC-A120
Price: $996.00

Ilmeisesti tuon paketin saa TP kautta lisäksi hieman jarruputkitöitä ja paineen säädinkin näytää olevan läjässä jo valmiina.
Mielestäni nuo alkuperäisen kaltaiset paketit ovat helpoja asentaa ja toimivia ratkaisuja.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:

Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan :shock: suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa :? etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa :cry: .
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään :oops: .
Kiitos Ponulle, oho :oops: ... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

Homer65 kirjoitti:
Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:

Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan :shock: suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa :? etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa :cry: .
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään :oops: .
Kiitos Ponulle, oho :oops: ... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Tuollainen paketti http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
tuli eilen asennettua erääsen -65:n Fb:n, suhteellisen "helppo" homma.
Ainoastaan uuden tehostimen yksi kiinnikeraudan ja tehostimen pultti ja mutteri "hieman" hankalassa paikassa, mutta ajan kanssa meni paikoilleen.Yhtä jarruputkea joutui hieman lyhentämään.Kuvia tulossa tuonne galleriaan.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

ac474 kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:
Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:

Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan :shock: suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa :? etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa :cry: .
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään :oops: .
Kiitos Ponulle, oho :oops: ... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Tuollainen paketti http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
tuli eilen asennettua erääsen -65:n Fb:n, suhteellisen "helppo" homma.
Ainoastaan uuden tehostimen yksi kiinnikeraudan ja tehostimen pultti ja mutteri "hieman" hankalassa paikassa, mutta ajan kanssa meni paikoilleen.Yhtä jarruputkea joutui hieman lyhentämään.Kuvia tulossa tuonne galleriaan.
Mites se eroaa sitte ku on tommonen C4.n laatikkona, jos oikein tyhmä :oops: ymmärsi niin oli tarkotettu manuaaliin?. Mitaes ne jarrut sitte laatikkoon littyy?? :shock: :shock: :shock:
En ole kurssitietoinen niin oliko tyyriit? niinko lähinnä euroina, Suomessa. Mukaan kun lasketaan kulut ja kaikki. :wink:
Lieneekö käyttökokemuksia neitsutmatkalta :shock: vai vieläk on kokeilemati.
Hinnoista voit laittaa vaikka yv.n jos ei julkisesti raaskii 8) 8) .
:idea: :idea: Voishan sitä aatella jos ei rupeis koko hommaan vaan kippais raadon keväällä Ikaalisiin ja majottuis ite kylpylän altaaseen :D :D :D ??? :wink:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
NooB
Mega-addikti
Viestit: 552
Liittynyt: 11 Kesä 2011, 10:34
Auto: mustang 1965 ht coupe 200cid c4
Paikkakunta: Ulvila

Re: Rummut levyiksi

Viesti Kirjoittaja NooB »

Mahtaako sopia vanteiden kanssa? Kun tuossa on tuo minimi 14X7 ja mulla on 14X5.5
Kyseessä tämä sarja. http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
cougar1967
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E

Re: Rummut levyiksi

Viesti Kirjoittaja cougar1967 »

Trade Partsilla näyttäisi olevan levyjarrusetti nelimäntäisillä satuloilla 695€, ei kyllä mun mielestä paha hinta täydellisestä setistä.
Vastaa Viestiin