kromaus
joo
vähän kimurantti homma... tietty alkuperäiset on aina alkuperäiset.
Jos nyt ei tunnu siltä niin mites 20 vuoden päästä, kun autot käy yh harvinaisemmiksi... nää on näitä isoja, mukavia periaatekysymyksiä joita kannattaa selvittää itselleen kun autoa rupeaa kunnostamaan
Hyviä repro-osia mustangeihin saa helposti ja esim puskurit on aika
hyvän laatuisia ja tosi edullisia. Muutkin kromiosat ja kiiltävät muoviosat
on reprona suhtkoht hyviä ja halpoja. Tuota joko itse maahan, kaverin kanssa tai sitten suomalaisen osatoimittajan kautta.
Pikkuerien- ja osien uudelleenkromaaminen vaatii vähän ponnistelua.
Useimmat kromaaamot eivät ole kiinnostuneita asiasta tai velottavat
tähtitieteellisesti, Ruotsissa on hyviä ja suht edullisisa paikkoja jossa
myös tiedän suomalaisia harrasteautoilijoita käyneen. Suomessakin
lienee vielä joku paikka joka ottaa pikkueriä työnalle.
Mukavaa harrastamista kaikille
Ilkka
vähän kimurantti homma... tietty alkuperäiset on aina alkuperäiset.
Jos nyt ei tunnu siltä niin mites 20 vuoden päästä, kun autot käy yh harvinaisemmiksi... nää on näitä isoja, mukavia periaatekysymyksiä joita kannattaa selvittää itselleen kun autoa rupeaa kunnostamaan

Hyviä repro-osia mustangeihin saa helposti ja esim puskurit on aika
hyvän laatuisia ja tosi edullisia. Muutkin kromiosat ja kiiltävät muoviosat
on reprona suhtkoht hyviä ja halpoja. Tuota joko itse maahan, kaverin kanssa tai sitten suomalaisen osatoimittajan kautta.
Pikkuerien- ja osien uudelleenkromaaminen vaatii vähän ponnistelua.
Useimmat kromaaamot eivät ole kiinnostuneita asiasta tai velottavat
tähtitieteellisesti, Ruotsissa on hyviä ja suht edullisisa paikkoja jossa
myös tiedän suomalaisia harrasteautoilijoita käyneen. Suomessakin
lienee vielä joku paikka joka ottaa pikkueriä työnalle.
Mukavaa harrastamista kaikille
Ilkka

- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Tota on tullu itekki joskus mietittyy. Voihan sitä ostaa edulliset reprot käyttöön ja jemmata orkkikset. Reproja voi sitten "kolhia"
käytössä, ja jos rupee pussihousuttamaan
kromauttaa sitte ne orkkikset ja naatiskelee niistä.


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Juuri näin teen itelleni. Lasikuitua: lokarit, nokkapelti, puskurit ja orkkis peltiset visusti jemmaan odottaan pappautumista.Homer65 kirjoitti: jemmata orkkikset. Reproja voi sitten "kolhia"käytössä, ja jos rupee pussihousuttamaan
kromauttaa sitte ne orkkikset ja naatiskelee niistä.
http://www.pappatesti.fi
Wasta wanna-be-pappa....

Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Sanoisimpa että ei kannata ruveta kromauttamaan, kun saa edullisesti hyviä osia valmiina. itse ostin omaan mustiin reilun 10 tuhanen euron edestä repro osaa, eikä auto huonontunut yhtään päinvastoin. Paino putosi hiukan mikä on eduksi, sillä ei ole mitään merkitystä jos on 2 kymppiä pellit ohuempia, samoin kaikki nippelitnappelit kahvat ja niinedelleen, ne on hirmu siistiä työtä yksi lysti missä on tehty, minun yöunia ei ainakaan häiritse. Ainut mitä en saanut omaani reprona kunnollista, jouduin tilaamaan alkuperäis versiota oli maskin heppa / kehä ja itse maski ja tuulilasin listat, reprot ei käyneet kunnolla paikalleen.mika kirjoitti:niinse jäi arveluttaan et uuden osan ostaminen saattaa tulla loppupeleis halvemmeksi ja kenties kestävämpiki on.mut siks kysyin et tietääkö joku etvoi verrata
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302