1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
ak72
Mega-addikti
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Paikkakunta: Raahe

Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Alkaa vissii 16:1 FORD boxit oleen hakusessa jos ei Chocokollakaan ole? Opentracker myy jotain aftermarket boxia, yleensä laatukamppeita tuo pulju tarjoaa.

https://opentrackerracing.com/shop/quic ... 1965-1966/
MustiAvo66
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 18 Elo 2025, 15:59
Auto: Ford Mustang Convertible 1966 289 cid + C4 + 8"
Paikkakunta: Lohja

Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Viesti Kirjoittaja MustiAvo66 »

Moi, mulla on Fordin pumppu ja Borgesonin tehostettu simpukka. Kumpi neste, Type F vai Dexron 2? Oma käsitys on, että Type F. Tästä on ollut vähän kahta mielipidettä.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2670
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mitään näistä tiedä mutta jos vetoa pitäisi lyödä (ja miksi ei, veto on sen ansainnut), niin TypeF.
Avatar
ak72
Mega-addikti
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Paikkakunta: Raahe

Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Tätä lientä laitoin oman ’66:sen Borgesoniin:

https://www.motonet.fi/tuote/mag1-354-m ... ct=59-0005
Vastaa Viestiin