Alkaa vissii 16:1 FORD boxit oleen hakusessa jos ei Chocokollakaan ole? Opentracker myy jotain aftermarket boxia, yleensä laatukamppeita tuo pulju tarjoaa.
https://opentrackerracing.com/shop/quic ... 1965-1966/
1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
-
MustiAvo66
- Hiljaisempi
- Viestit: 13
- Liittynyt: 18 Elo 2025, 15:59
- Auto: Ford Mustang Convertible 1966 289 cid + C4 + 8"
- Paikkakunta: Lohja
Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
Moi, mulla on Fordin pumppu ja Borgesonin tehostettu simpukka. Kumpi neste, Type F vai Dexron 2? Oma käsitys on, että Type F. Tästä on ollut vähän kahta mielipidettä.
Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
Mitään näistä tiedä mutta jos vetoa pitäisi lyödä (ja miksi ei, veto on sen ansainnut), niin TypeF.
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 685
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
Tätä lientä laitoin oman ’66:sen Borgesoniin:
https://www.motonet.fi/tuote/mag1-354-m ... ct=59-0005
https://www.motonet.fi/tuote/mag1-354-m ... ct=59-0005