How to Adjust Your Handling

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

How to Adjust Your Handling

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Radankiertäjät!
Nejotka ovat uskaltautuneet radalle ja siellä huomanneen auton käyttäytyneen jolain lailla joko yli- tai aliohjaavasti jonkun mielestä jopa neutraalisti. Jos kuitenkin jokin asia jäi kaivelemaan mieltä niin tässä mielestäni yksi hyvä linki pientä opiskelua varten.
http://www.ffcobra.com/FAQ/handling101.html
http://www.ffcobra.com/FAQ/handling102.html
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
turkååsi
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Elo 2004, 22:16
Auto: 67 HT 482 FE
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja turkååsi »

Nää oli hyviä juttuja, vaikka en radankiertäjäksi kehtaa itseäni kutsuakaan. Paljon käytännön vinkkejä yllättävään(kö) :-o puskemiseen.
Petteri

_______________________________________________________________________
Miksi olla vain vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdotonkin? (Oscar Wilde)
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

MISTÄ SE NÄITÄ LÖYTÄÄ!!!!!!!

Ei vaan, ihan loistava tiukka paketti. Mitenköhän -66 Musti toimis 18" vanteilla, 225-40 kumeilla?
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Mosse kirjoitti:MISTÄ SE NÄITÄ LÖYTÄÄ!!!!!!!

Ei vaan, ihan loistava tiukka paketti. Mitenköhän -66 Musti toimis 18" vanteilla, 225-40 kumeilla?
En tiiä kuuskutosesta, mutta ens kesänä otetaan selvää foksilla 245-40-18 rengastuksella jos joku ei osta noita vanteita multa pois ;)
Ja jos joku myy mulle sikahalvat katuslikkeröt noille vanteille.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Mosse kirjoitti:Mitenköhän -66 Musti toimis 18" vanteilla, 225-40 kumeilla?
Epäilen ankarasti ajettavuuden paranemista. Kyllä 16" rupee oleen aika maksimi öörlin rengastuksessa kovaa ajettaessa. Olishan nuo 18" aika thyyning... :roll:

Tuolla sivuilla annetut handling ohjeet on aikas kattavat yleisohjeet jotka toimii lähes kaikkiin autoihin. Kaikista tärkein spekti sen jälkeen kun perus jutut on saatu kuntoon on tuo:
Muutetaan kerralla vain yhtä säätöä, jonka jälkeen kokeillaan muutoksen vaikutus.
Nämä kerhon ratapäiväthän on mitä parhain tilaisuus säätää ja testata alustaa. Aikaa on varmasti riittävästi, paikalla asiasta jotain tietäviä joilta voi kysyä jollei tiedä ja ruuvvaus apua saa varmasti !
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Joo, niin on, mutta ei mahdu jarrut 16" tuumasiin :oops: höh
Vastaa Viestiin