parhaat välit -70 351w musseen
parhaat välit -70 351w musseen
mitkä perävälitykset ois parhaat noin 330 heppaseen 351windsoriin?
niin että teho tuntuu kiihdyttäessä mutta moottoritieajossa kone ei huutais kauheen kovilla kierroksilla?
aski on siis kolmelovinen c4.
niin että teho tuntuu kiihdyttäessä mutta moottoritieajossa kone ei huutais kauheen kovilla kierroksilla?
aski on siis kolmelovinen c4.
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: parhaat välit -70 351w musseen
Mulla oli -69:ssä orkkis 2.79 välitys. Satasen vauhdissa 2500rpm. Loota on c4. Nyt on 4.1 ja 80 vauhdissa 3200rpm. Loota on vaihtumassa aod:hen ja katsoo sitten miten toimii. Kiihtyvyys ei häävi tolla orkkis välityksellä. Ehkä 3.00 tai 3.25 vois olla sopiva.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: parhaat välit -70 351w musseen
Mulla oli 3.25 ja oli mielestäni hyvä C4 kanssa. Liikkeelle lähtö kohtuu ripeä ja matkassakin kohtuullinen. Pitkä motaripätkät ei ehkä mikään optimi.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: parhaat välit -70 351w musseen
Kun ostin oman 65 joku vuosi sitten, siinä oli 4.57 (on muuten Fordin välläri). Lähti nelosellakin liikennevaloista. Vaihdoin 2.79 ja poistuminen Forssan Pick-Nickistä oli yhtä kytkimen luistattamista, kun tyhjäkäyntikierroksilla nopeus oli 10km/h mutta 100km/h oli 2000rpm, huiput ajettu 250km/h. Nyt on 3.25 ja onhan se kompromissi.
70 kardaanitunneli voisi mahdollistaa Lenson BMW-sovituksen, eli 6-vaihteinen manuaali, jolloin perävälityksen valinnalla ei ole niin väliä.
70 kardaanitunneli voisi mahdollistaa Lenson BMW-sovituksen, eli 6-vaihteinen manuaali, jolloin perävälityksen valinnalla ei ole niin väliä.
Re: parhaat välit -70 351w musseen
Arto65FB kirjoitti: ↑14 Loka 2023, 18:00 Kun ostin oman 65 joku vuosi sitten, siinä oli 4.57 (on muuten Fordin välläri). Lähti nelosellakin liikennevaloista. Vaihdoin 2.79 ja poistuminen Forssan Pick-Nickistä oli yhtä kytkimen luistattamista, kun tyhjäkäyntikierroksilla nopeus oli 10km/h mutta 100km/h oli 2000rpm, huiput ajettu 250km/h. Nyt on 3.25 ja onhan se kompromissi.
70 kardaanitunneli voisi mahdollistaa Lenson BMW-sovituksen, eli 6-vaihteinen manuaali, jolloin perävälityksen valinnalla ei ole niin väliä.
paljon 120kmh vauhdissa sulla on kierrokset noilla 3.25 väleillä?
Re: parhaat välit -70 351w musseen
3000, nopeusmittari ei toimi, niin tuo 1000rpm per 40 km/h on helppo muistaa.hanski1 kirjoitti: ↑14 Loka 2023, 21:32Arto65FB kirjoitti: ↑14 Loka 2023, 18:00 Kun ostin oman 65 joku vuosi sitten, siinä oli 4.57 (on muuten Fordin välläri). Lähti nelosellakin liikennevaloista. Vaihdoin 2.79 ja poistuminen Forssan Pick-Nickistä oli yhtä kytkimen luistattamista, kun tyhjäkäyntikierroksilla nopeus oli 10km/h mutta 100km/h oli 2000rpm, huiput ajettu 250km/h. Nyt on 3.25 ja onhan se kompromissi.
70 kardaanitunneli voisi mahdollistaa Lenson BMW-sovituksen, eli 6-vaihteinen manuaali, jolloin perävälityksen valinnalla ei ole niin väliä.
paljon 120kmh vauhdissa sulla on kierrokset noilla 3.25 väleillä?