Jarrutehostin 4xrummuille?
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 15
- Liittynyt: 21 Heinä 2005, 14:21
Jarrutehostin 4xrummuille?
Taloustilanne on sen verran ankea ja näyttää pysyvän samanlaisena, joten koska tehostamattomia 4x rumpujarruja tekis mieli jotenkin parantaa halavalla!, niin auttaako pelkkä tehostin asiaa? autossa 2-piirinen järjestelmä, mutta tehostamaton. joten onko saatavana pelkkää vanhaan systeemiin käyvää tehostinta, vai joutuuko investoimaan uuden pääsylinterin+mitä muuta?? ai niin, puhutaan must-69 302-2V
prööt pröt pröt
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 15
- Liittynyt: 21 Heinä 2005, 14:21
Jos tuo perinteinen, eli jarrujen katoaminen peräkkäisissä jarrutukisissa on ongelma, niin valitettavasti sitä ei poista mikään tehostin. Ainoastaan levyjarrut auttaa siihen vaivaan. Sitten ne jarrut alkavat kadota vasta kymmenennen jarrutuksen jälkeen, sitten laitetaan vähän parempaa jarrupalaa, niin alkaa taas pysähtymään usemmankin kierroksen jälkeen.
-
- Aktiivi
- Viestit: 58
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 13:53
- Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
- Paikkakunta: Vantaa / Läyliäinen
- Viesti:
Tästä hyvällä aasinsillalla (vai poninsillalla?) voisi kysyä notta mitä osia pitää vaihtaa jos laittaa ohjaustehostimen earlyyn? Pumppu ja työsylinteri tietenkin ja se control valve mutta mitäs muuta ohjauksen/alustan osaa?BW-364 kirjoitti:Mä kaipaisin enemmän ohjaustehostinta. Hauikset alkaa väsyä näin pitkän ajokauden loppupuolella.
Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Re: Jarrutehostin 4xrummuille?
Ei ole systeemi ihan sama 69:ssä kuin vanhemmissa. Ainakaan pääsylinteri ja jarrupedaali eivät ole samanlaisia 64-66 vrt 67-70.voortinomistaja kirjoitti:Taloustilanne on sen verran ankea ja näyttää pysyvän samanlaisena, joten koska tehostamattomia 4x rumpujarruja tekis mieli jotenkin parantaa halavalla!, niin auttaako pelkkä tehostin asiaa? autossa 2-piirinen järjestelmä, mutta tehostamaton. joten onko saatavana pelkkää vanhaan systeemiin käyvää tehostinta, vai joutuuko investoimaan uuden pääsylinterin+mitä muuta?? ai niin, puhutaan must-69 302-2V
Ja -69 orggiksena tehostettujen jarrujen tehostin ei käy tehostamattomaan pääsylinteriin. Ja toisinpäin luonnollisesti sama homma.
Jarrut kyllä paranee radikaalisti kun heittää tehostimen peliin.
ts. voimantarve kyllä vähenee raakasti.
Omien kokemusteni perusteella suosittelen ehdottomasti.
-69:iin löytyy suoraan "päivitys"tehostinta joka pelaa suoraan ilman mitään muutoksia jarrupedaaliin, liekkipellin pultinreikiin tai pääsylinteriin.
Kysäiseppäs Nymanin Peteriltä, sieltä otin omani.
Itse tosin vaihdoin pääsylinterin samalla, mutta se oli samanlainen kuin orggis tehostamaton.
Täältä mallia: (Paddocks Patrsista mulla on tosin huonoja kokemuksia)
Tuossa hinnassa on pääsylkkä mukana, pelkkää tehostintakin saa ja on huom. edukkaampi.
http://www.paddockparts.com/Paddock/pro ... 2A69ECE0BC

-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re:
Moi,olisko tietoa käviskö Suzukin ja Toyotan tehostimet myös vm.71 Torinoon? Mitens em.tehostimet,minkä vuosimallin ajokeista niitä kannattaa etsiä?
1223 kirjoitti:Moro
Tosta on ollu täällä ennenkin juttua!
Siihen sopii suzuki swfitin tehostin ja sit jonkun vuosimallin corollan tehostin! Roki voinee kertoa lisää tosta corollan tehostimesta!
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: Jarrutehostin 4xrummuille?
Moi
Kyllä se pitäs sopia.
Heitä yv;t' niin otan tallista sulle kuvan malliks.
Juha
Kyllä se pitäs sopia.
Heitä yv;t' niin otan tallista sulle kuvan malliks.
Juha