S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
Kasaus tapahtui Sika 2k koriliimalla. Testailin Mustangin pellin ja arkkipellin hitsaamista yhteen ydintäytelankakoneella. Roiski ja jätti kuonaa hitsisaumaan joten en tehnyt kuin yhden sauman sillä. Sekin arkkipeltiä toiseen hitsaten.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
Eihän tuo kauniilta vielä näytä. Nyt toinen tekoon samaan vaiheeseen asti ja sitten mietintään josko tuohon tarvii hiilikuituisia kiduksia koristeeksi. Tai kun tarvii
Maalarin jälkeen vois näyttää hyvältä tuollaisenaankin.

If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
Homma eteni lähes maaliin! Osat kävi maalarilla ja tässä vaiheessa vielä ennen asennusta näyttää hyvältä. Aukon etureunaan tulee vielä kaarevaksi muotoiltu hiilikuituinen insertti joka viimeistelee tuon teräväksi ja herkästi ruostuvaksi jäävän osan. Mutta seuraavaksi osat autoon paikalleen ja sitten jatkamaan. RTS-verkkoa pienellä silmäkoolla tulee vielä siihen pintaan jossa lokari ennen kulki blokkaamaan kaiken hiekan ja kuran osumisen maalipintaan. Mahdollisesti katuajoon leikkailen vielä läpän blokkaamaan kokonaan ilmavirran ja kuran lentämisen aukkoon.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 442
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: S197 Fendereihin ilmanpoistoaukot
Homma eteni lähes maaliin! Osat kävi maalarilla ja tässä vaiheessa vielä ennen asennusta näyttää hyvältä. Aukon etureunaan tulee vielä kaarevaksi muotoiltu hiilikuituinen insertti joka viimeistelee tuon teräväksi ja herkästi ruostuvaksi jäävän osan. Mutta seuraavaksi osat autoon paikalleen ja sitten jatkamaan. RTS-verkkoa pienellä silmäkoolla tulee vielä siihen pintaan jossa lokari ennen kulki blokkaamaan kaiken hiekan ja kuran osumisen maalipintaan. Mahdollisesti katuajoon leikkailen vielä läpän blokkaamaan kokonaan ilmavirran ja kuran lentämisen aukkoon.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT