Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Moro! Mahdollisesti tuleva Mustin omistaja ilmoittautuu keskustelupalstalle.
Mustangista haaveillut jo kohta kymmenisen vuotta, nimenomaan tuosta S197 koppaisesta, ja nyt oon hyvin lähellä sellaisen ostoa. Vinkkejä kyselisin mihin asioihin kiinnittää huomiota noissa? Onko tiettyjä paikkoja mitkä ruostuu tms? Onko millainen talvikäytössä, tulis ihan ympärivuotiseen käyttöön itsellä. Onko tekniikkapuolella jotain minkä kanssa ongelmia useammin? V8 koneella tää olis tulossa.
Juhuru kirjoitti: ↑14 Marras 2020, 16:33
Moro! Mahdollisesti tuleva Mustin omistaja ilmoittautuu keskustelupalstalle.
Mustangista haaveillut jo kohta kymmenisen vuotta, nimenomaan tuosta S197 koppaisesta, ja nyt oon hyvin lähellä sellaisen ostoa. Vinkkejä kyselisin mihin asioihin kiinnittää huomiota noissa? Onko tiettyjä paikkoja mitkä ruostuu tms? Onko millainen talvikäytössä, tulis ihan ympärivuotiseen käyttöön itsellä. Onko tekniikkapuolella jotain minkä kanssa ongelmia useammin? V8 koneella tää olis tulossa.
Kiitos!
Fiiliksellähän näitä monesti hankitaan, eli jonkinlaista heittäytymistä vaan kehiin. Pääseehän siitä sitten eroon tarvittaessa.
Laita foorumin hakukenttään "S197" ja kahlaa halutulokset. Onnea auton etsitään.
Power_boat kirjoitti: ↑14 Marras 2020, 17:48
No mä otan se helpoimman eli pitää olla uudempi kun 2007 ettei tankkaaminen ole yhtä helvettiä.
Alkupäässä se on vaikeeta tai ei onnistu kun puolitankkia korkaintaan.
Itselläni ei ole -07 kanssa ollut koskaan ongelmia tankkauksen kanssa.
Nämä ovat aika varmatoimisia tekniikaltaan, mitä Usa foorumeilta lueskellut. Automaattilaatikko taitaa olla heikoin lenkki paljon ajatetuilla, manuaali kestää paremmin. Paljon tietysti riippuu kuinka autoa on käytetty ja huollettu.
Mulla on 2006 4,6 GT, ja tankkaus on tosiaan haasteellista. Siitä on ollut juttua useasti täälläkin, parannuksia asialle voi kuitenkin tehdä. Itelläkin olisi tarkoitus korjata asia tulevana suvena. Nyt auto on talviunilla kevääseen asti. S197-malli on varmasti aika helppo kohde lähteä kokeilemaan V8-autoilua. Kannattaa lukea asiallisia kommentteja mallista ja etsiä mieleinen auto, tarjontaa riittää tänä päivänä.
Asiaa sivuten, kuinka paljon Musse- tai yleensä jenkkiautoharrastajia on Seinäjoella?
Harrastustilan puute on itellä vaivana. Talviaikaan olisi hyvä kunnostaa autoa lämpimissä tiloissa. Nyt joutuu odottelemaan taas kesäkautta.
Kyllä täällä autoja ja harrastajia on, aluetoimintaa ei juurikaan. Olin vaimon kanssa aluevastaavana joitain vuosia sitten ja pidetiin miittejä ja tallivierailuja ym. Ei vaan ollut tarpeeksi kiinnostuneita.
Vähän tää venähti, mutta tuollainen pitäis nyt sitten tulla kesäksi USA:sta.
2005 GT, automaatti. Punainen nahkasisustus
kuulemma on sitä perus mustin konepellin kuplimisongelmaa vähän, onko vinkkejä missä kannattais pirkanmaalla maalauttaa / kunnostaa ja paljon tulee suunnilleen hintaa?