Uusi mahdollinen Mussen omistaja

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Juhuru
Hiljaisempi

Uusi mahdollinen Mussen omistaja

Viesti Kirjoittaja Juhuru »

Moro! Mahdollisesti tuleva Mustin omistaja ilmoittautuu keskustelupalstalle. :musse: :musse:
Mustangista haaveillut jo kohta kymmenisen vuotta, nimenomaan tuosta S197 koppaisesta, ja nyt oon hyvin lähellä sellaisen ostoa. Vinkkejä kyselisin mihin asioihin kiinnittää huomiota noissa? Onko tiettyjä paikkoja mitkä ruostuu tms? Onko millainen talvikäytössä, tulis ihan ympärivuotiseen käyttöön itsellä. Onko tekniikkapuolella jotain minkä kanssa ongelmia useammin? V8 koneella tää olis tulossa.

Kiitos!
Power_boat
Addikti
Auto: Mustang 4.0 2005

Re: Uusi mahdollinen Mussen omistaja

Viesti Kirjoittaja Power_boat »

No mä otan se helpoimman eli pitää olla uudempi kun 2007 ettei tankkaaminen ole yhtä helvettiä.

Alkupäässä se on vaikeeta tai ei onnistu kun puolitankkia korkaintaan.
starsky
Aina äänessä
Auto: 1966 ht

Viesti Kirjoittaja starsky »

Juhuru kirjoitti: 14 Marras 2020, 16:33 Moro! Mahdollisesti tuleva Mustin omistaja ilmoittautuu keskustelupalstalle. :musse: :musse:
Mustangista haaveillut jo kohta kymmenisen vuotta, nimenomaan tuosta S197 koppaisesta, ja nyt oon hyvin lähellä sellaisen ostoa. Vinkkejä kyselisin mihin asioihin kiinnittää huomiota noissa? Onko tiettyjä paikkoja mitkä ruostuu tms? Onko millainen talvikäytössä, tulis ihan ympärivuotiseen käyttöön itsellä. Onko tekniikkapuolella jotain minkä kanssa ongelmia useammin? V8 koneella tää olis tulossa.

Kiitos!
Fiiliksellähän näitä monesti hankitaan, eli jonkinlaista heittäytymistä vaan kehiin. Pääseehän siitä sitten eroon tarvittaessa.

Laita foorumin hakukenttään "S197" ja kahlaa halutulokset. Onnea auton etsitään.
Zasser
Tulokas

Viesti Kirjoittaja Zasser »

Power_boat kirjoitti: 14 Marras 2020, 17:48 No mä otan se helpoimman eli pitää olla uudempi kun 2007 ettei tankkaaminen ole yhtä helvettiä.

Alkupäässä se on vaikeeta tai ei onnistu kun puolitankkia korkaintaan.
Itselläni ei ole -07 kanssa ollut koskaan ongelmia tankkauksen kanssa.

Nämä ovat aika varmatoimisia tekniikaltaan, mitä Usa foorumeilta lueskellut. Automaattilaatikko taitaa olla heikoin lenkki paljon ajatetuilla, manuaali kestää paremmin. Paljon tietysti riippuu kuinka autoa on käytetty ja huollettu.
GT_Coupe_2006
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang GT

Viesti Kirjoittaja GT_Coupe_2006 »

Mulla on 2006 4,6 GT, ja tankkaus on tosiaan haasteellista. Siitä on ollut juttua useasti täälläkin, parannuksia asialle voi kuitenkin tehdä. Itelläkin olisi tarkoitus korjata asia tulevana suvena. Nyt auto on talviunilla kevääseen asti. S197-malli on varmasti aika helppo kohde lähteä kokeilemaan V8-autoilua. Kannattaa lukea asiallisia kommentteja mallista ja etsiä mieleinen auto, tarjontaa riittää tänä päivänä.

Asiaa sivuten, kuinka paljon Musse- tai yleensä jenkkiautoharrastajia on Seinäjoella?
Harrastustilan puute on itellä vaivana. Talviaikaan olisi hyvä kunnostaa autoa lämpimissä tiloissa. Nyt joutuu odottelemaan taas kesäkautta.
Pappacosworth
Aina äänessä
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Kyllä täällä autoja ja harrastajia on, aluetoimintaa ei juurikaan. Olin vaimon kanssa aluevastaavana joitain vuosia sitten ja pidetiin miittejä ja tallivierailuja ym. Ei vaan ollut tarpeeksi kiinnostuneita.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Juhuru
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja Juhuru »

IMG-20210216-WA0000.jpg
Vähän tää venähti, mutta tuollainen pitäis nyt sitten tulla kesäksi USA:sta.
2005 GT, automaatti. Punainen nahkasisustus :love:
kuulemma on sitä perus mustin konepellin kuplimisongelmaa vähän, onko vinkkejä missä kannattais pirkanmaalla maalauttaa / kunnostaa ja paljon tulee suunnilleen hintaa?
Vastaa Viestiin