Swappaus 302 to 350
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Swappaus 302 to 350
Kysymys kuuluu....
Kuinka iso projekti on vaihtaa 302 tilalle chevy 350?
Alkaa olla epätoivoinen ku ei toimi toi vanha 302 niin harkitsen täysin uuden pakasta vedetyn 350cid ostoa.
Mitä kaikkea pitää vaihtaa et saa muutostyöt tehtyä?
Lähetetty minun G8141 laitteesta Tapatalkilla
Kuinka iso projekti on vaihtaa 302 tilalle chevy 350?
Alkaa olla epätoivoinen ku ei toimi toi vanha 302 niin harkitsen täysin uuden pakasta vedetyn 350cid ostoa.
Mitä kaikkea pitää vaihtaa et saa muutostyöt tehtyä?
Lähetetty minun G8141 laitteesta Tapatalkilla
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Re: Swappaus 302 to 350

65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Swappaus 302 to 350
Sillä rahalla millä ostaa uuden Shitroletin koneen, laatikon, muokkaa sähköt, apulaitteet, koneenkorvat, jäähdytyksen yms. tekee PALJON remppaa orkkiskoneeseen. Saa varmaan voimaakin houkuteltua lisää. Tietysti jos tekemisen ilosta tekee niin mikäs siinä. Mutta taloudellista järkeä tuossa ei liene ole. Jos orkkiskone on ihan loppu eikä remppa kannata niin hankkimalla uuden Fordin koneen selviää varmasti halvemmalla ja ennenkaikkea helpommalla kum voi käyttää olemassa olevia osia.
Mikäs siinä orkkiskoneessa on vikana? Ja mitä sille on yritetty tehdä? Siellä eteläisessä Suomessa on monia velhoja (tässäkin ketjussa esiintyviä) laittamaan koneita kuntoon AWINK, AWINK...
Mikäs siinä orkkiskoneessa on vikana? Ja mitä sille on yritetty tehdä? Siellä eteläisessä Suomessa on monia velhoja (tässäkin ketjussa esiintyviä) laittamaan koneita kuntoon AWINK, AWINK...

Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Swappaus 302 to 350



Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Re: Swappaus 302 to 350
Ajatus tällaisesta modifioinnista tuli mieleen kun kattelin noita pakasta vedettyjen uusien koneiden hintoja us partsilla ja chevyn 350 koneen saa alle 4000€ kun Fordin 302 taas maksaa yli puolet enemmän eli 8000€.Late kirjoitti: ↑07 Elo 2019, 08:48 Sillä rahalla millä ostaa uuden Shitroletin koneen, laatikon, muokkaa sähköt, apulaitteet, koneenkorvat, jäähdytyksen yms. tekee PALJON remppaa orkkiskoneeseen. Saa varmaan voimaakin houkuteltua lisää. Tietysti jos tekemisen ilosta tekee niin mikäs siinä. Mutta taloudellista järkeä tuossa ei liene ole. Jos orkkiskone on ihan loppu eikä remppa kannata niin hankkimalla uuden Fordin koneen selviää varmasti halvemmalla ja ennenkaikkea helpommalla kum voi käyttää olemassa olevia osia.
Mikäs siinä orkkiskoneessa on vikana? Ja mitä sille on yritetty tehdä? Siellä eteläisessä Suomessa on monia velhoja (tässäkin ketjussa esiintyviä) laittamaan koneita kuntoon AWINK, AWINK...![]()
Vaikka tekisin tarvittavat muutokset ja ostaisin konversio kitin niin hinta tuskin siltikään nousisi tuonne 8k nurkille joten tää on pelkkä kustannuskysymys. Chevyn osat halvempia ku Fordin muutenki.
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: Swappaus 302 to 350
Eikait chevykiima ala jo levitä Mustangeihin... pidän rikoksena jo sitä kun tungetaan vääriä moottoreita Ford rodeihin. grrrrrrrrrrr
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: Swappaus 302 to 350
https://www.summitracing.com/parts/mll- ... /make/ford
Eiköhän tän saa paljon halvemmalla uspartsin kautta kun chevy koneen.
Partsilla on hyvä diili tonne.
Eiköhän tän saa paljon halvemmalla uspartsin kautta kun chevy koneen.
Partsilla on hyvä diili tonne.
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Swappaus 302 to 350
Tuolla pelkällä Chevyn koneen 4000 euron hinnalla tekee aika paljon remppaa olemassa olevaan mottiin... Mikäs siinä on vikana? Olisiko kuitenkin järkevästi korjattavissa? Vai onko esim lohko halki tms?
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Re: Swappaus 302 to 350
Voin antaa lisää tietoa yv:nä!
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Swappaus 302 to 350
No juu, en minä sillä tiedolla mitään tee, en osaa koneita korjata. Mutta esim Kaara91 ja Mexico osaavat varmasti auttaa kaikenlaisissa koneenrakenteluun liittyvissä jutuissa
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: Swappaus 302 to 350
Chevymieheltä kommentti: ei me täällä aidan tälläpuolellakaan usein enää Gen 1 350 motteja swäppäillä mihinkään, jossa sellaista ei alunperin ollut, vaan jos koneenvaihtoihin lähdetään (ja vanhan remppa ei nappaa) niin tilalle joku nykyaikaisempi LS -moottori (Gen 3). Halvin reitti on ostaa vaikka romikselta kokonainen Camaron tms. LS1 laatikoineen, johtosarjoineen sekä ECUineen. Siinä tarvii sitten lähinnä jumppailla kiinnikkeet ja pakosarjat uusiksi + läjä jotain pikkuhilppua. Tehtävissä oleva homma jos osaa itse duunata ja aikaa riittää. Muilla teetettynä ei kannata koskaan.
Mutta, ei tulisi kyllä mieleenkään laittaa Musseen letukan konetta.
Eikä toisaalta myöskään ostaa crate-mosaa Suomesta. Jenkeissä on moottorintarjoajia tusinoittain kuten myös rahtifirmoja, jotka tuovat koneen tänne konttirahtina edullisesti. Pitäis löytyä mieluinen short tai long blokki helposti ja alta puoleen hintaan em. mainitusta.
Mutta, ei tulisi kyllä mieleenkään laittaa Musseen letukan konetta.

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Re: Swappaus 302 to 350
En nyt tiedä mikä olisi tullut halvimmaksi, mutta minäkin ensin kattelin ebaystä valmiita 408 tai suurempaa alakertaa. Mutta kuitenkin kallistuin ostamaan kotimaasta pelkän 351w lohkon. Lohkon pesu, poraus ja hoonaus, ja tasopinnat, nokan laakerit, ja uusien mäntien vaihto kiertokankiin, niin oli reilu 1000e jo mennyt. Sitten kaikkien muiden ostettavien osien suunnittelu ja toteutus. Mittauksia tulee paljon! Mutta kyllä siitä sitten tulikin hyvän tuntuinen ruisku 351w, voimaa on sopivasti ja toimii normaalisti myös päivittäisessä ajossa, olen tyytyväinen lopputulokseen! 
Eikä kyllä ole koskaan tullut mieleen laittaa chevyn konetta musseen. Ei niissä niin eroja ole, kummatkin voi rakentaa mieleisekseen, joten kannattaa pitää fordi foordina ja chevy chevynä.

Eikä kyllä ole koskaan tullut mieleen laittaa chevyn konetta musseen. Ei niissä niin eroja ole, kummatkin voi rakentaa mieleisekseen, joten kannattaa pitää fordi foordina ja chevy chevynä.

- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Swappaus 302 to 350
Sama juttu. En voi ymmärtää miksi lähes kaikkiin rodeihin tungetaan hermoletin pikkulohko. Fordin valmistamaan autoon vaan kuuluu FORDin kone.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- JVU/65-HT
- Addikti
- Viestit: 387
- Liittynyt: 22 Heinä 2004, 07:27
- Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe - Paikkakunta: Pupuputka /Tuusula
Re: Swappaus 302 to 350
Noo tota kone swappi asiaa voi kattella niiiiin monelta kantilta.
Heh! no pollehan se tuokin on.
Heh! no pollehan se tuokin on.

-Jarkki-
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE
