Kampiakselin taka stefa
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Kampiakselin taka stefa
Moro
Sopiiko tuollainen uuden mallin yksiosainen taka stefa noihin vanhemman mallin koneisiin? Nyt siis puhutaan 302:sen stefasta 260 ja 289 moottorissa.
Sopiiko tuollainen uuden mallin yksiosainen taka stefa noihin vanhemman mallin koneisiin? Nyt siis puhutaan 302:sen stefasta 260 ja 289 moottorissa.
Re: Moro
Epäilen, mutta jos lohkossa ja runkopukissa riittävästi materiaalia niin sitten voi ehkä onnistua. Voi olla että kampiakseliakin joutuu hieman sorvaamaan. Kallista leikkiä.1223 kirjoitti:Pystyykö koneistamaan samanlaiseksi?
Mutta miksi?
Oikein ja huolellisesti laitettu kaksiosainen taka stefa yleensä pitää hyvin.
Onhan moni kasiosainen stefa vilä tehtaan jäljiltä eikä juurikaan vuoda. Koneiden iät alkaa lähennellä jo 40 vuotta.
Miksi itse asennetut kaksiosaiset stefat alkaa vuotamaan, onko asenuksessa laiminlyöty ohjeita vai onko vastapinnat oleet likaiset ja öljyiset? Vai mikä menee pieleen?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Uskompa koneistamon pystyvän tekemään sen stefan paikan, kattelin itsekin viimeks kun oli mylly koukun nokassa, että jos tulee isompi remppa niin koneistutan reiän stefalle käyväksi. Ja siihen voi laittaa viellä tukilevyn lisäksi ulkopuolelle, että stefa pysyy varmasti paikallaan ilman ulos pullahdusta, urheilumieltä ja tekemään tehkää kiiruusti ennen kuin minä ennätän ensi.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302