Foxin ikkuna ei mene kiinni
Foxin ikkuna ei mene kiinni
Jumatsuka näitä Helsingin perunapeltoja, ei voi olla Akropolis tai Kypros pahempi. Ostat auton jostain muualta ja kaikki on timmiä, vähän aikaa ajat Helsingissä ja johan alkaa nitinöitä ja natinoita ja rasitusvammoja syntyä.
Viimeisin on Foxin apparin akkuna. Jäi ylälaidasta vähän auki. Ylös nostettaessa kuuluu surinaa ja alas laskettaessa jonkunlaista runksutusta ilman, että ikkuna liikkuu. Olisiko joku osa irronnut? Kokemuksia?
Viimeisin on Foxin apparin akkuna. Jäi ylälaidasta vähän auki. Ylös nostettaessa kuuluu surinaa ja alas laskettaessa jonkunlaista runksutusta ilman, että ikkuna liikkuu. Olisiko joku osa irronnut? Kokemuksia?
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Jep, sielä kulmavaihteessa on semmonen kumista ja muovista kyhätty varmuusvaruste joka antaa periksi jos/kun ikkuna yritetään ajaa liian pitkälle. Ajan myötä se kuluu eikä lasi enää kulje. Sen voi kyllä tekohengittää, itse laitoin Broncon moottorissa kutosen muttereita kumin tilalle. Ongelma on ettei se enää anna periksi. Parin vuoden jälkeen moottori nyt onkin sitten täysin mykkä ja korvattu sopivan mittaisella laudanpätkällä... Kunnes on aikaa perehtyä 

"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
-
- Addikti
- Viestit: 400
- Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
- Paikkakunta: Kuopio
Olisiko lasinnostajan moottorissa sama systeemi kuin early-foxeissa, (ja vastaava kuin esim 71 Mustangin/Shelby Europan lasinnostajan moottoreissa) eli loppuun tohjoksi kuluneet ja murentuneet muovirullat (3 kpl sylinterimäisiä, halkaisija n. 6-7 mm luokkaa). Itsellä oli noin tapahtunut Shelbyssä (surinaa kyllä kuului, muttei tapahtunut mitään), ja tuli lasinnostajan moottori kuntoon pikkukorjauksella, tuollaiset rullat 3 rullan sarjana sain eBay:sta muistelen olleen jotakin luokkaa 5 USD:n hinnalla (+rahti, joka olematon, kun tulee kirjekuoressa), kun oli halpoja, otin useammankin sarjan jemmaan.
Tosin uusia koko moottoreita on ollut eBayssa usein 50 USD hinnoillakin, mutta halvimmillaan olen nähnyt jopa 25 USD:lla olleen myynnissä/kpl. Tällä hinnalla voi ottaa varalle koko sarjan, etumoottorit ei välttämättä käy taakse, ainakaan ilman modifikaatioita, mutta tälläisen on tehtävissä omanakin kokemuksena 71:ssa.
Tosin uusia koko moottoreita on ollut eBayssa usein 50 USD hinnoillakin, mutta halvimmillaan olen nähnyt jopa 25 USD:lla olleen myynnissä/kpl. Tällä hinnalla voi ottaa varalle koko sarjan, etumoottorit ei välttämättä käy taakse, ainakaan ilman modifikaatioita, mutta tälläisen on tehtävissä omanakin kokemuksena 71:ssa.