Noihin vinkkeihin lisään vielä, että virrat kannattaa olla päällä. Ei auto käynnissä, mutta avaimet virtalukossa ja eka asento ennen starttausta. Pyörittää tankin "ilmankiertoa" ilmeisesti, mikä edellämainittujen kikkojen ohella auttaa. Joskus pystyy jopa täydellä paineella pistoolista tuuppaamaan tavaran tankkiin, mutta välillä alkaa etenkin puolen tankin kohdalla tökkiä silti...CFR-759 kirjoitti: ↑29 Joulu 2017, 01:47Tähän tankkausasiaan näköjään tottuu kun ei heti tullut mieleen. Kyllä vain on ongelmia ennenkuin löytää lääkkeet siihen.Power_boat kirjoitti: ↑28 Joulu 2017, 12:29 2005 ihan helvetin vaikee tankata. Onko se lastentauti vaiko tyyppivika??
Voi alkaa jossain vaiheessa ottaa kupoliin noinkin yksinkertainen asia
Ikinä ei kannata tankata ennenkuin mittaristoon tulee ilmoitus että 80 km (tai 50 ml) to empty (Kanada km-USA ml malli).
Ensinnäkin ei kannata ikinä täydellä paineella tankata vaan n. puoliteholla. Sitten pitää aina katsoa että auto on kallellaan
oikealle koska jos on toisinpäin niin "pahimmillaan" tankkiin saa vain alle 10 l tankattua. Sekä myös se pistooli pitää aina
olla n. 90 astetta käännettynä oikean kautta ylöspäin. Itsellä ei pahasti vaikeuksia senjälkeen kun moisen ongelman kanssa
oppi toimimaan, tankkaa samasta mittarista useimmiten etc. Omassa 2012 Boss 302:ssa ei enään ole moisia ongelmia ollut
ja muistaakseni muualtakin olen kuullut että ongelmat oli vain näissä ensimmäisissä vuosimalleissa.
Vesa
Hieman rasittavaa, mutta tuohon tottuu kyllä tosiaan.
Verhoilun roikkumista ovissa en ole ite huomannut, toinen noista minun kulkineista ajettu 66k ja toinen 45k miles.