Yhteystietoja kaivataan, kiitos
No tuota, jos pystyt toimittamaan tarkat mitat ja esim. taivutuksien kulmat kaveri kyllä pystyy tekemään tarvittavat pätkät/ylitykset/mutkat suorasta tavarasta.rtm kirjoitti:Eli pystyy varmaan tekemään putket mallin mukaan eikö![]()
Yhteystietoja kaivataan, kiitos
Eiköhän pysty jos toimitat putket paikanpäälle, niin varmasti pystyy kopioimaan. Kaveri ei käytännössä tee enää pakoputkistoja, koska hän myi autonosturit yms. pois, mutta putkien taivuttelu onnistuu. Teki mulle 2" mutkia peltisarjoja varten.rtm kirjoitti:Tarkoitin että pystyisi varmaan kopioida mun 2 tuuman putket ja taivuttaa vastaavat esim 2,5 tuuman putkesta?
Siinä mitään mutterinmurskainta tarvitaROKI kirjoitti:Ei pidä heti luovuttaa kun tulee tenkkapoo eteen, pitää vai miettiä erivaihtoehtoja ja käyttää mielikuvitusta, se autta monesti. Hanki ensimmäiseksi mutterinmurskaaja, ja ongelma on ratkaistu pujota murskain mutteriiin, ja kiristä niinkauan että mutteri halkeaa ja se on auki. Ei tarvitte lähteä minnekkään ajelemaan eto homman takia, siitä työkalusta on hyötyö monessa remontissa, eikä ole kallis investointi.
Anteeksi kauhiasti että poljin varpaillenneac474 kirjoitti:Siinä mitään mutterinmurskainta tarvitaROKI kirjoitti:Ei pidä heti luovuttaa kun tulee tenkkapoo eteen, pitää vai miettiä erivaihtoehtoja ja käyttää mielikuvitusta, se autta monesti. Hanki ensimmäiseksi mutterinmurskaaja, ja ongelma on ratkaistu pujota murskain mutteriiin, ja kiristä niinkauan että mutteri halkeaa ja se on auki. Ei tarvitte lähteä minnekkään ajelemaan eto homman takia, siitä työkalusta on hyötyö monessa remontissa, eikä ole kallis investointi.:roll:Ja kyllähän kaveri saa lähteä ajelemaan, ellei itse saa auki muttereita ja toiset kaverit ovat halukkaita auttamaan.Että tällälailla meilläpäin toimitaan.Ei saa väheksyä muiden tekemisiä, "ehkä" joku muukin osaa autoja korjata ( luulisin ).
![]()
Saattaa sillä vähän saada lisätehoa, mutta eiköhän jenkkilän foorumeilla ole paremmin tietäviä, täällä noita nollaviitosia on aika vähänfoord kirjoitti:Tuosta tehon lisayksesta viela saakohan 05 mustanggiin isommilla putkilla tehoa lisaa tuntuisi 300 hp koneeseen riittavilta 2"5 tuumaiset H putket.Itse olen ajatellut vaihtaa vain takapaan vaimentajat joko vapaa virtaus aanen vaimentajiin taikka suoriin putkiin ,elikka katalysaattori pelkastaan vaimentaa.