Vetolevyn vaihto

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Vieras

Vetolevyn vaihto

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko hirvittävä urakka? Kone paikoillaan ei onnistune..? 289 cid -65, Mustang.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Vaihtuu samaan tapaan kuin manuaalillakin, mutta loota on toki otettava pois. Vetolevyn kanssa olen törmännyt hiukkasen lyhyempiin pultteihin (kuin manuaalissa), tuli tämäkin todettua kun yritti lyhyillä vetää paksua vauhtipyörää kiinni. Lisäksi vetolevyn kanssa on ollut käytössä erillinen tukirengas pulttien alla, lienee syytä säilyttää se paikallaan.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Viekö ajallisesti minkä aikaa? Noin aika, sillä kyselen kun pitää "rahapajalla" = maksullinen korjaaamo, käydä vaihdattamassa.
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

Anonymous kirjoitti:Viekö ajallisesti minkä aikaa? Noin aika, sillä kyselen kun pitää "rahapajalla" = maksullinen korjaaamo, käydä vaihdattamassa.
TopLoaderilla varustetun auton kanssa itse tehtynä suunnilleen päivän duuni. Auto pitää olla rasvamontulla tai nosturilla , muuten hankala homma.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vetolevyjähän on kahta eri kokoa/hammasmäärältään erilaisia. Mistä tietää kumpi on - muuten kuin laskemalla...
Vastaa Viestiin