Wheel Spacerit 99 cobraan

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
balez
Addikti
Viestit: 259
Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
Auto: Mustang Gt -95
Paikkakunta: Vantaa

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja balez »

Ja tyhmänä vastaan. Ne helpottaa elämää aika lailla. Jos voisin ostaa kerralla sen auton minkä tahdon ja siihen vanteet, en tarttis adaptereita. Ja toiseks -95 mussen takapäässä melkein kaikki vanteet jää todella sisään,joten ulkonäkö syistä melkeinpä. Olin ennen adaptereita vastaan mutta kun tajusin kuinka helppoa elämä voi olla niiden kanssa ja kuinka paljon niitä käytetään niin otin avun vastaan kiitollisena
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Mullakin on '95 GT ja siinä tällä hetkellä tehdasvanteet -ei siis voi olla sopivampia olemassa. Paitsi, että tossa on joku käsittämätön suunnittelukukkanen: vakiovanteilla ja rengaskoolla takapyörät ovat todella törkeästi liian paljon lokasuojien sisällä, etupäässä taas ihan ok. Tuloksena ihan käsittämätön trabant-lookki. Näyttää vakiona siis siltä, että "tuo urpo on ostanut jotku escortin vanteet, jotka eivät istu tuohon autoon ollenkaan - olis kannattanut ostaa kerralla siihen sopivat vanteet". Raideväliä tarvittais siis taakse reilusti enempi.

Minäkin ostin siis adapterit (ei spacerit) mutten vielä ole saanut niitä kiireiltäni kiinni. Pistetään vertailukuvaa kun joudan asentamaan. Ja raporttia siitä miten vaikutti ajettavuuteen.

EDIT: no, ennen -kuva sentään löytyi.

Kuva
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Tuo vanteet liian sisässä lookki on varmasti Fordin turvatoimi jottei pääse renkaat vaan osumaan pyöränkaariin. Toi ei olis tarpeen jos alkuperäisten uca/lca pehmopuslaviritysten tilalla olis jotakin paremmin akselin linjassa pitävää kuten panhard. Toi akselihan liikkuu sivuttaissuunnassa todella reippaasti jos tuennalle ei ole mitään tehty. Haittapuolena radalla noin suuri vanteiden sisäänveto lisää jo oleellisesti yliohjautuvuutta. 2005+ Mustangeissa samalla tavalla kaikki alkuperäisvanteet ovat aivan liian sisälle jääviä, mutta ei noin pahasti.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Tosta on hyvä kattoo, kuinka paljon isompi SN on verrattuna foxiin, siinä on pidemmät vetarit ja vakiona taitaa 10in vanteet mahtua tonne taakse, kun sellasia paketteja niihin myydään, mulla on ny SN vetarit foxissa eikä pysty ajaan ku ottaa lokareihin... :roll:
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Mulla on leveempi taka-akseli, mutta tais olla kalliimpi kuin spacerit :D
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Wheel Spacerit 99 cobraan

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Jaahanz... Vettejen kanssa kasvaneelle tämmöset auton kanssa erireittiä kulkevat sivuheiluriakselit on ihan mysteeri. Täytyy vissiin tilata ja asentaa se panhard-kitti ennen kuin lokarit ja renkaankyljet lentää kenturalle... ;)
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Vastaa Viestiin