Wheel Spacerit 99 cobraan
-
- Addikti
- Viestit: 259
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
- Auto: Mustang Gt -95
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Ja tyhmänä vastaan. Ne helpottaa elämää aika lailla. Jos voisin ostaa kerralla sen auton minkä tahdon ja siihen vanteet, en tarttis adaptereita. Ja toiseks -95 mussen takapäässä melkein kaikki vanteet jää todella sisään,joten ulkonäkö syistä melkeinpä. Olin ennen adaptereita vastaan mutta kun tajusin kuinka helppoa elämä voi olla niiden kanssa ja kuinka paljon niitä käytetään niin otin avun vastaan kiitollisena
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Mullakin on '95 GT ja siinä tällä hetkellä tehdasvanteet -ei siis voi olla sopivampia olemassa. Paitsi, että tossa on joku käsittämätön suunnittelukukkanen: vakiovanteilla ja rengaskoolla takapyörät ovat todella törkeästi liian paljon lokasuojien sisällä, etupäässä taas ihan ok. Tuloksena ihan käsittämätön trabant-lookki. Näyttää vakiona siis siltä, että "tuo urpo on ostanut jotku escortin vanteet, jotka eivät istu tuohon autoon ollenkaan - olis kannattanut ostaa kerralla siihen sopivat vanteet". Raideväliä tarvittais siis taakse reilusti enempi.
Minäkin ostin siis adapterit (ei spacerit) mutten vielä ole saanut niitä kiireiltäni kiinni. Pistetään vertailukuvaa kun joudan asentamaan. Ja raporttia siitä miten vaikutti ajettavuuteen.
EDIT: no, ennen -kuva sentään löytyi.

Minäkin ostin siis adapterit (ei spacerit) mutten vielä ole saanut niitä kiireiltäni kiinni. Pistetään vertailukuvaa kun joudan asentamaan. Ja raporttia siitä miten vaikutti ajettavuuteen.
EDIT: no, ennen -kuva sentään löytyi.

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Tuo vanteet liian sisässä lookki on varmasti Fordin turvatoimi jottei pääse renkaat vaan osumaan pyöränkaariin. Toi ei olis tarpeen jos alkuperäisten uca/lca pehmopuslaviritysten tilalla olis jotakin paremmin akselin linjassa pitävää kuten panhard. Toi akselihan liikkuu sivuttaissuunnassa todella reippaasti jos tuennalle ei ole mitään tehty. Haittapuolena radalla noin suuri vanteiden sisäänveto lisää jo oleellisesti yliohjautuvuutta. 2005+ Mustangeissa samalla tavalla kaikki alkuperäisvanteet ovat aivan liian sisälle jääviä, mutta ei noin pahasti.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Tosta on hyvä kattoo, kuinka paljon isompi SN on verrattuna foxiin, siinä on pidemmät vetarit ja vakiona taitaa 10in vanteet mahtua tonne taakse, kun sellasia paketteja niihin myydään, mulla on ny SN vetarit foxissa eikä pysty ajaan ku ottaa lokareihin... 

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Mulla on leveempi taka-akseli, mutta tais olla kalliimpi kuin spacerit 

#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Wheel Spacerit 99 cobraan
Jaahanz... Vettejen kanssa kasvaneelle tämmöset auton kanssa erireittiä kulkevat sivuheiluriakselit on ihan mysteeri. Täytyy vissiin tilata ja asentaa se panhard-kitti ennen kuin lokarit ja renkaankyljet lentää kenturalle... 

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73