Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Mistäköhän voisi johtua että ylöspäin vaihtaessa vaihteet menee jämäkästi sisään mutta alaspäin vaihtaessa kolmoselta kakkoselle vaihde ei tahdo vaihtua. Joutuu työntämään vähän yli kakkospykälästä jotta vaihde kytkeytyy.
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Lisättäköön vielä että siis kyse manuaalikoneistosta käännetyllä kaaviolla
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Vaikuttais säätöhommelilta. Mulla oli kans pikkuisen samanlaista vaivaa AOD:n manuaalikoneistoisella lootalla. Tarkka vaijerin säätö ykköseltä alkaen poisti vaivan.
Jaa mutta C4:ssahan on tanko... No säätöä siinäkin vois kokeilla?
Jaa mutta C4:ssahan on tanko... No säätöä siinäkin vois kokeilla?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
ihan selkeesti säätöhomma! Sifteristä siirto kolmosesta kakkoselle, jätä siihen ja laatikon päästä säädät kiinnityksen niin, että tulee ja menee helposti paikalleen. Vastaavan homman tein omaan juuri ennen Natikoita. Mulla oli ongelma kakkoselta ykköselle vaihtaessa, piti hiukan käyttää yli. Kyseessä C4 ja räikkäsifteri.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Vika ei säätämällä poistunut joten purin kaapelin pois. Mahtaakohan tuo kuluma/litistymä vaikuttaa?
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
KYLLÄ!beamer kirjoitti:Vika ei säätämällä poistunut joten purin kaapelin pois. Mahtaakohan tuo kuluma/litistymä vaikuttaa?
Jos toi on tullut esim. lämmöstä, saattaa sisäpuolen muovi olla sulanut ja siitä syystä takeltelee.
Mulla suli yks vaijerin suojus lämmöstä(liian liki pakosarjaa). Lakkas liikkumasta kokonaan. Uus vaijeri, lämpösuojaus tuplana, taas pelitti...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mustang 1966+c4+b&m räikkä. Ongelma?
Joo! Sijoitus mahdollisimman kauas sarjoista ja lisäsuojausta!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey