kaara91 kirjoitti:Samaa täälläkin. Päivä mitä parhain. Omalta kohdalta kans meni päivä tyytyväisyyteen ja vitutukseen. Alussa kiihdytyksessä oli alapäässä seokset rikkaalla ja auto hyykähti aina kun kaasun painoi pohjaan. Onneksi oli muutama kartta valmiina minkä vaihtaa tilalle. Sitten vauhti hyytyi kokonaan ja syy oli ahtimen tulevan putken ruttuun meneminen lämmöstä. Viimeisenä antautui MC leodin tuplalevykytkimestä takimmainen levy, joka sylkäisi laatikon puoleisen pinnan kopan seinille.Onneksi yhden levyn varassa päästiin kotiin varovasti ajaen. Ilmeisesti myös toinen äänenvaimentaja on tukossa ja sisäkalut irti, kun käynti on kuin puolet tulpan johdoista olisi irti. Tuli seoksia säädettäessä alta muutama kunnon pamaus.Kuitenkaan koneessa ei ole vikaa, kun vetää hyvin. Silti mahtava tunne, kun tuli edes yhdessä lajissa oma ennätys. 12,784 ja paras loppunopeus 186,14.
Olis kyllä ollut mukava päästä myös tekemään radalla uusi ennätys. No tehdään se ensi vuonna. Joten ainakin lupaus tämän vuoden natikoihin tuli puoliksi täytettyä.
Sulla oli tosi nopea paikalla käynti, kun en ehtinyt edes moikkaamaan

. Kotiin tulinkin etuajassa, yllättäen trailerilla. Laatikko antautui radalla, ei lainkaan vaihteita!!. Oma rataennätys ehti kuitenkin syntyä, että siinä mielessä tyytyväinen. Stripillä 13s. jäi edelleen alittamatta, mutta ensi vuonna uudelleen

.
Kiitos taas mainion tapahtuman järjestäjille

. Kiitos myös yllätyslyhyen käynnin majoitus-seuralle ja spesiaal kiitos Charon porukalle, kotiin kuljetuksesta. Kylmä olut kotimatkalla maistui, kun ei tarvinnut ajaa
