Hankkimassa Ford Mustangia, mutta...
Valvoja: Ville K
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Re: Hankkimassa Ford Mustangia, mutta...
Otappas yhteyttä Saarelan Ilmoon.
ko. herra on selvillä hyvin monesta Suomessa tarjolla olevasta autosta (oli tämänkin kyseisen auton historian selvittänyt asiakkaalleen, kun juuri hänelle äsken soitin tästä autosta)
Ilmo kertoo sinulle lyhyen version eli ostajan oppaan 2005+ Mustangiin. Puhelun jälkeen tiedät aika tarkkaan mitä haet ja mitä pitää tietää.
Ilmo on auttanut kerholaisia pyyteettömästi näissä asioissa, vaikka kiireinen yrittäjä onkin.
050 4400035
EDIT: Jos sulla on auton VIN-numero (valmistenumero) laita se googleen, niin tod.näk. löytyy autobidmasterin tms. sivuilta vielä kuvat kolariautosta ennen myyntiä.
ko. herra on selvillä hyvin monesta Suomessa tarjolla olevasta autosta (oli tämänkin kyseisen auton historian selvittänyt asiakkaalleen, kun juuri hänelle äsken soitin tästä autosta)
Ilmo kertoo sinulle lyhyen version eli ostajan oppaan 2005+ Mustangiin. Puhelun jälkeen tiedät aika tarkkaan mitä haet ja mitä pitää tietää.
Ilmo on auttanut kerholaisia pyyteettömästi näissä asioissa, vaikka kiireinen yrittäjä onkin.
050 4400035
EDIT: Jos sulla on auton VIN-numero (valmistenumero) laita se googleen, niin tod.näk. löytyy autobidmasterin tms. sivuilta vielä kuvat kolariautosta ennen myyntiä.
- Juha -
Voivoi sentään, tätä vähän pelkäsinkin. Sieltä niitä vaan raahataan hyvinkin pahaan kuntoon ajettuja autoja.....
-65 HT 289
Olenpas tyytyväinen, että tulin mukaan tälle foorumille. Täällä on todella asiantuntevaa väkeä. Kiitoksia neuvoista ja avusta, nyt pääsee eteenpäin!!pokkinen kirjoitti:Otappas yhteyttä Saarelan Ilmoon.
050 4400035

Vaadin takaisin 1000,00€, jonka kerkesin myyjälle pulittaa, kun en tiennyt, että auto oli kolaroitu lunastuskuntoon jenkeissä. Katsotaan, onko myyjällä rehtiyttä, vai tuleeko tästä kallis oppiviikko...
Mustangin ostan joka tapauksessa, prkl!! (Ilmankos se vempele siellä moottoritiellä niin täristikin ensimmäisellä ajokerralla, ei tainnut johtua niistä kylmistä autonkumeista...

Ja on VIN-numero, sillä minä sen sieltä carfaxistakin bongasin. Kokeilin googlen, mutten valitettavasti löytänyt.
Viimeksi muokannut jjoconnor, 26 Kesä 2014, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Vaadi rahat takaisin, selvitä vielä esim. kuluttaja-asiamieheltä mitä voit vaatia kun tieto kolarista oli pimitetty. Rahat pois ja joku toinen puhtaalla historialla varustettu auto alle. Jos mistään huolimatta rahoja ei tule, niin käy heittää tiiliskivi ikkunasta sisään... Siinä sitten korjailee sitä tonnillajjoconnor kirjoitti:Olenpas tyytyväinen, että tulin mukaan tälle foorumille. Täällä on todella asiantuntevaa väkeä. Kiitoksia neuvoista ja avusta, nyt pääsee eteenpäin!!pokkinen kirjoitti:Otappas yhteyttä Saarelan Ilmoon.
050 4400035
Vaadin takaisin 1000,00€, jonka kerkesin myyjälle pulittaa, kun en tiennyt, että auto oli kolaroitu lunastuskuntoon jenkeissä. Katsotaan, onko myyjällä rehtiyttä, vai tuleeko tästä kallis oppiviikko...
Mustangin ostan joka tapauksessa, prkl!! (Ilmankos se vempele siellä moottoritiellä niin täristikin ensimmäisellä ajokerralla, ei tainnut johtua niistä kylmistä autonkumeista...)

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Voi zumaleisson, taas muistin yhden jutun, se myyjähän sanoi mulle, että hän neljä kuukautta etsi oikean väristä sieltä jenkeistä, ja sitten kun sen keltaisen löysi, niin sitten tilasi sen heti: CARFAX osoitti, että auto on mennyt Viroon. Tuohan olisi siis silkka valhe. Jaa joo, sitten se sanoi minulle myös, että nämä hänen autot maksaa vähän enemmän, koska hän ei koskaan tuo sitä halvinta. Voi itku, että minua on pissattu silmään ihan kunnolla... (alun tärinä johtuu siitä, että renkaat ei ole lämmenneet... omg...!) Mä en oikeesti uskonut, että tällaisia on... Nythän kaikki on ihan päivän selvää... Ja ilmankos tuo halusi yksityisihmisenä myydä autonsa liikkeestään ulos, minulle ei jää mitään kuluttajasuojaa... Ja joo, sanoihan se myös, kun mainitsin asiasta, että kyllä hän tulee aina näissä hommissa vastaan, jos paljastuu jotain. Voihan VITSI!!!
- kari gt
- Mega-addikti
- Auto: ford mustang gt 1996 convertible
näköjää noita paskan
myyjiä aina riittää , mutta kyl se oikea viel löytyy ja toi mitä elpresidentte(Juha) sanoi kannattaa ottaa yhteyttä mitä Ilmolla olisi tiedossa taikka myynnissä .

live fast die young and have fun
Pari tuollaista *sipää jobbaria on tullut itsellekin vastaan ja toiselta erehdyin autonkin ostamaan. Onneksi ei lähelläkään tuota hintaa ollut. Samat temput siellä oli käytössä: kehutaan romu pilviin, valehdellaan mitä autosta tiedetään kunnes ostaja kaivaa faktat esiin itse, myydään autoa yksityishenkilönä liikkeen tiloissa jne. Oppinut ainakin tarkastamaan asiat itse eikä kannata uskoa sanaakaan myyjän suusta.
Onneksi olit perusteellinen oman tutkimuksen kanssa ja kaivoit tiedot esiin. Toivottavasti löytyy pian se kunnollinen yksilö!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onneksi olit perusteellinen oman tutkimuksen kanssa ja kaivoit tiedot esiin. Toivottavasti löytyy pian se kunnollinen yksilö!
Sent from my iPhone using Tapatalk
1966 Mustang HT / A-code 289 / 4 vaihteinen manuaali
Projektiblogi: http://mustang66project.blogspot.fi/
Projektiblogi: http://mustang66project.blogspot.fi/
Vielä kaiken lisäksi (kun myyjä paljastui tällaiseksi petolliseksi) on paskat vähän housussa, kun silloin ekalla tapaamisella / koeajolla, kun Mikkelistä Heinolaan ajelin, istuttiin sen kanssa toimistoon ja se ensimmäiseksi työnsi minun eteeni kaksi kappaletta tullin lappuja, jotka liittyivät tähän maahantuontiin, ja pyysi minua laittamaan allekirjoitukset, "ettei tarvitse erikseen ajella Heinolaan sen takia". Paperit olivat tuossa vaiheessa tyhjät. No siinä vaiheessa tuli jo epämukava tunne, että allekirjoitus tyhjiin papereihin. Pariinkin kertaan varmistelin, että miksi? Vastaus oli, että "siksi, että saan mahdolliset veronpalautukset omiin nimiini, että muut autokauppiaat ottaa nämä omiin nimiinsä, mutta hän pelaa reilua peliä ja antaa ne asiakkaalleen". Koko selitys tuntui jotenkin epänormaalilta, mutta luotin myyjään ja laitoin nimet tyhjiin papereihin.
Tänään sitten soitin Lahden Tulliin ja varmistin asian, että sinne oli mennyt paperit, joissa myyjä on kuitenkin vastuussa tuosta verohommasta, eli kaikki nuo veroasiat menevät myyjän nimiin. Ei siis ollut siellä paperia, jossa oli minun allekirjoitus.
Miksi myyjä pyysi minulta ensin tällaista allekirjoitusta, kun oli jo selvästi sovittu, että hän hoitaa kaikki velvoitteet ja minä vain ostan auton häneltä avaimet käteen-periaatteella.
Ettei nyt vain arkistoi niitä minun allekirjoituksia, ja jossain sopivassa yhteydessä toimita Tulliin jonkun toisen auton kohdalla ja minulle paukahtaa kahden vuoden päästä postissa 10000,00€ verolasku jostain autosta, mistä en ole kuullutkaan.
On kyllä nyt niin paskanmaku suussa, että silmissäkin alkaa hämärtää...
Mitäs luotan ihmisiin...
Tekisi mieli ihan avoimesti nimillä purkaa koko tarina johonkin suuntaan, mutta lienee foorumin sääntöjen vastaista, niin jätetään tekemättä.
Nyt mennään ostamaan Mustangi rehelliseltä asiantuntijalta, kiitos päivän pelastaneista vinkeistä mm. Juhalle!!
Tänään sitten soitin Lahden Tulliin ja varmistin asian, että sinne oli mennyt paperit, joissa myyjä on kuitenkin vastuussa tuosta verohommasta, eli kaikki nuo veroasiat menevät myyjän nimiin. Ei siis ollut siellä paperia, jossa oli minun allekirjoitus.
Miksi myyjä pyysi minulta ensin tällaista allekirjoitusta, kun oli jo selvästi sovittu, että hän hoitaa kaikki velvoitteet ja minä vain ostan auton häneltä avaimet käteen-periaatteella.
Ettei nyt vain arkistoi niitä minun allekirjoituksia, ja jossain sopivassa yhteydessä toimita Tulliin jonkun toisen auton kohdalla ja minulle paukahtaa kahden vuoden päästä postissa 10000,00€ verolasku jostain autosta, mistä en ole kuullutkaan.
Mitäs luotan ihmisiin...
Tekisi mieli ihan avoimesti nimillä purkaa koko tarina johonkin suuntaan, mutta lienee foorumin sääntöjen vastaista, niin jätetään tekemättä.
Nyt mennään ostamaan Mustangi rehelliseltä asiantuntijalta, kiitos päivän pelastaneista vinkeistä mm. Juhalle!!
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Kyllähän tuossa linkissä parikin nimeä on näkyvissäjjoconnor kirjoitti:Vielä kaiken lisäksi (kun myyjä paljastui tällaiseksi petolliseksi) on paskat vähän housussa, kun silloin ekalla tapaamisella / koeajolla, kun Mikkelistä Heinolaan ajelin, istuttiin sen kanssa toimistoon ja se ensimmäiseksi työnsi minun eteeni kaksi kappaletta tullin lappuja, jotka liittyivät tähän maahantuontiin, ja pyysi minua laittamaan allekirjoitukset, "ettei tarvitse erikseen ajella Heinolaan sen takia". Paperit olivat tuossa vaiheessa tyhjät. No siinä vaiheessa tuli jo epämukava tunne, että allekirjoitus tyhjiin papereihin. Pariinkin kertaan varmistelin, että miksi? Vastaus oli, että "siksi, että saan mahdolliset veronpalautukset omiin nimiini, että muut autokauppiaat ottaa nämä omiin nimiinsä, mutta hän pelaa reilua peliä ja antaa ne asiakkaalleen". Koko selitys tuntui jotenkin epänormaalilta, mutta luotin myyjään ja laitoin nimet tyhjiin papereihin.
Mitäs luotan ihmisiin...

http://www.nettiauto.com/ford/mustang/6286750
Anna mennä vaan mutta tarkkana ettei mene kunnianloukkauksen puolelle!jjoconnor kirjoitti:
Saattaisi olla apua muillekin auton ostajille?
Alkaisiko tuossa olemaan jo sen verran erikoinen kuvio, että kannattaisi tehdä virkavallalle tutkintapyyntöä?
-Jukka-
No tämän ehdotuksen sain jo toiseltakin ihmiseltä. Olen laittanut kaverille eilen reklamaation sähköpostilla, ei ole vastannut, tietenkään koska jää mustaa valkoisella.Jukka kirjoitti:Anna mennä vaan mutta tarkkana ettei mene kunnianloukkauksen puolelle!jjoconnor kirjoitti:
Saattaisi olla apua muillekin auton ostajille?
Alkaisiko tuossa olemaan jo sen verran erikoinen kuvio, että kannattaisi tehdä virkavallalle tutkintapyyntöä?
Kuluttajaviranomainen nyt sanoi, mitä arvelinkin, että kun ei ole kirjallista todistusta siitä, että en ole tiennyt jenkkien kuviosta, niin käytännösä siitä ei kannata
valittaa edes eteenpäin, koska lautakunnan päätös on plus-nolla.
Aion soittaa tyypille tänään, katsotaan mitä sanoo, kun annan vaihtoehtoja...
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Jos vaan sulla on aikaa niin mene ihmeessä käymään ihan naamatusten tuolla puljussa. Rahan takaisin saanti voi olla hankalaa, mutta ainakin vaadit ne paperit itsellesi ja revittäväksi silmiesi edessä kun et enää liity tähän autoon mitenkään. Yleensä härskinkin myyjän pokka on paljon rajallisempi kun kiusallisista asioista keskustellaan silmästä silmään
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Ja sitten se viimeinen vaihtoehto, eli kiristys.. facebook yms. sosiaalinen media on sen verran kova juttu tänä päivänä, että kun pyydät muutamaa kaveria jakamaan juttua omille kavereilleen, niin eipä ole kyseinen firma kovin kauaa kaupanteossa.. helpompi ehkä palauttaa rahat.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Eipä nyt tuomita.
Autohan voi olla ihan hyvä. Tässä maassa on erittäin paljon mällättyjä Mustangeja jotka on jotenkin kunnostettu ja näin olen ihan kelpo pelejä.
En ole tavannut myyjää enkä yksipuolisen kerronnan vuoksi myöskään voi tuomita myyjää.
Hevoskauppiaitahan ne kaikki on.
Jäitä hattuun, onhan noita muitakin autoja.
Autohan voi olla ihan hyvä. Tässä maassa on erittäin paljon mällättyjä Mustangeja jotka on jotenkin kunnostettu ja näin olen ihan kelpo pelejä.
En ole tavannut myyjää enkä yksipuolisen kerronnan vuoksi myöskään voi tuomita myyjää.
Hevoskauppiaitahan ne kaikki on.
Jäitä hattuun, onhan noita muitakin autoja.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
No eikös tuo nyt aika selvä juttu ole, kun ei voi rehellisesti kertoo etukäteen, eikä vastaa viesteihin eikä palauta rahoja. Mutta jonkun kai täytyy noitaki reppanoita puolustaa.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma