Etupyörien suuntaus
Etupyörien suuntaus
Metsän puoleinen rengas oli kulunut"reunasta" ja vaihdan ohjausnivelet molemmat.Miten suuntaus,onko oltava "suorassa" vai aurausta?
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Etupyörien suuntaus
Hiukan...Jukka kirjoitti:Aurausta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: Etupyörien suuntaus
Nopeesti sanottuna noin 1-2mm aurausta, jos puslat on kunnossa. Se on perus säätö takavetoisille. Etuvetoisille saman verran haritusta. Tuolla pärjää hyvin kunnes pääsee oikeaan suuntaukseen. Noin olen itse tehnyt pikasäädön. Tuo mittahan olisi hyvä saada aika keskeltä rengasta. Noista on juttua jossain aiemmin.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Re: Etupyörien suuntaus
Tai sitten haritusta valmiiksi eteen, niin ei mene bumpsteeriin kovempaa jarruttaessa mutkaan ja muuta auraukselta haritukselle kesken mutkan.
No joo, oikeasti samaa mieltä kun Jukka, eli vähän aurausta.
Kun menet suuntaukseen, niin ota nelipyöräsuuntaus. Vanhat taka-akselit voivat olla harituksella ja se ei ole hyvä.
No joo, oikeasti samaa mieltä kun Jukka, eli vähän aurausta.
Kun menet suuntaukseen, niin ota nelipyöräsuuntaus. Vanhat taka-akselit voivat olla harituksella ja se ei ole hyvä.