Foxin lataus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä

Foxin lataus

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Perhana, rupes taas latausvalo palaamaan! jokinaikaa sitten uusittiin säädin, ja aikansa pelasikin ok. mut nythän tuo tuossa hehkuu punaisena! Otti vissiin nokkiinsa, kun pojan kanssa annettiin saapasta, ja merkattiin hieman reviiriä takarenkailla :lol: Onkohan tuossa systeemissä jokin joka rikkoo osan, vai liekö vain huonolaatuinen säätäjä ..
:krooh:
Pappatunturi70
Hiljaisempi

Re: Foxin lataus

Viesti Kirjoittaja Pappatunturi70 »

Mulla loppui lataus omasta pari viikkoa sitten kuin seinään. Oli sieltä sisältä kärynnyt niitä käämejä, eli ei kuulemma kannattanut ruveta korjaamaan. Korvasin laturin 95gt mussen 130a laturilla. Varmaan kannattaa jos laturin vaihto mielessä niin päivittää hieman parempaan kun aika saman hintaisia nuo ovat kuitenkin. Oma auto oli 88gt.
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

PeteP kirjoitti: Otti vissiin nokkiinsa, kun pojan kanssa annettiin saapasta, ja merkattiin hieman reviiriä takarenkailla
Mulla on todella vahva epäilys ettei tuolla saa laturia rikki..?
Jaa mistäkö tiedän... Siitä että mulla on ollut Foxi about 10 vuotta ja en ole siihen laturia vaihtanut, takarenkaita kylläkin senkin edestä. :LMAO: :LMAO:
-Jukka-
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Takuuna tilattu uus säädin, mutta nysse valo ei sitten syty, vaikka eilen taas vedettiin 255 leveää tuplaviivaa :)
:krooh:
Vastaa Viestiin