Yksi jäsen lisää
Valvoja: Ville K
Yksi jäsen lisää
Tulipa sitten vihdoinkin liityttyä.
Aikaisemmin olen omistanut vm -80 mustangin.
Nykyisin harrasteena on Saksan vientimalli FORD T5 II vuodelta -74, joka tuli ostettua ilman suurempia miettimisiä harvinaisuutensa vuoksi.
Sen olen omistanut noin kolme vuotta. Auto on ajossa kesäisin ja odottelee isompaa kunnostusta, kunhan vain aikaa olisi.
Mukavia kilometrejä toivotellen
Mikko
T5 II
Aikaisemmin olen omistanut vm -80 mustangin.
Nykyisin harrasteena on Saksan vientimalli FORD T5 II vuodelta -74, joka tuli ostettua ilman suurempia miettimisiä harvinaisuutensa vuoksi.
Sen olen omistanut noin kolme vuotta. Auto on ajossa kesäisin ja odottelee isompaa kunnostusta, kunhan vain aikaa olisi.
Mukavia kilometrejä toivotellen
Mikko
T5 II
Re: Yksi jäsen lisää
No johan on, en tiennytkään, että MII oli edelleen T5. Aika makee juttu.T5 II kirjoitti:Tulipa sitten vihdoinkin liityttyä.
Nykyisin harrasteena on Saksan vientimalli FORD T5 II vuodelta -74, joka tuli ostettua ilman suurempia miettimisiä harvinaisuutensa vuoksi.
Mikko
T5 II
Kyllä T5:sena noita on tietääkseni myyty 78 vuoteen asti ja taitaa olla muutama kappale -79 mallisiakin T5 merkein (viitaten t5 rekistereihin).
Saksasta saamieni epävirallisten tietojen (vahvistusta odotellaan) mukaan vuonna 74 olisi T5:sia kaikkiaan myyty noin 500 kpl. Samanlaisia kuin tämä minun alle 60 kpl (jos optiot lisätään niin määrä pienenee vielä), mustang II nimellä on sitten lukuisia lisää.
Peltitöitä riittäisi vähäksi aikaa, kunhan saisi vaan itseänsä niskasta kiinni ja aloitettua.
Mikko
T5 II
Saksasta saamieni epävirallisten tietojen (vahvistusta odotellaan) mukaan vuonna 74 olisi T5:sia kaikkiaan myyty noin 500 kpl. Samanlaisia kuin tämä minun alle 60 kpl (jos optiot lisätään niin määrä pienenee vielä), mustang II nimellä on sitten lukuisia lisää.
Peltitöitä riittäisi vähäksi aikaa, kunhan saisi vaan itseänsä niskasta kiinni ja aloitettua.
Mikko
T5 II