Make67 kirjoitti:Tämä pitää pitää mielessä!1223 kirjoitti:Moro
Jos et kasin jarruja laita niin hae Niemensivulta levyt siihen eteen löytyy muistaakseni hyllystä nelipulttisena.
Juha
Kiitti!
4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
-
- Aktiivi
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
- Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Trade Partsilla myös hyllyssä tollaset nelipulttisen levyjarrusarjat.
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Mites Makelle kävi tämän kanssa? Itse tuskaillu kanssa tässä jonkun aikaa saman asian kanssa. Olisi mukava saada hienot vanteet alle, mutta en itse ole löytänyt tyylikkäitä/silmää miellyttäviä vanteita neljälle pultille... Tietysti kun katselee isompien mussejen vanteita niin sellaisethan se on itsekkin saatava
Mietin kanssa jarrujen muutosta levyjarruihin eteen, mutta mitäs sitten taakse?... Tietysti uudet jarrut+vanteet+kumit on sen verran iso raha ainakin itselleni, että varmaan jää koko asia tältä erää. Perhe kasvaa niin pitäisi priorisoida menoja..kai.. eikö uudet vanteet ole juuri priorisointia? Mutta jos viitsit kertoa miten kävi, tai saitko vanteet, niin millaiset?

-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Joo, mä päädyin siihen niin tavalliseen polkuun eli hankin V8:n 8" perän(-67) ja siihen alkuperäiset rumpujarrukamat. Etuakseliston muutin kokonaan V8:n kamoiksi: -68 spindelit, -65 eturumpujarrusetti napoineen, raidetangot ja keskitanko -66. Laitoin vielä uudet ylätukivarret ja jouset, iskarit ja alatukivarret oli jo lähes uutta...
Tämä -66 HT kutonen on nyt akselistoltaan täysin V8:a vastaava, konehuoneessa vaan majailee L6 ja tuleekin majailemaan...
Jaa niin, vanteiksi hommasin Stylet Steel Wheels, 14"x7" koska mun mielestä ne on kaikkein sopivimmat tossa kokoluokassa Tahoe Turquoise-väriseen autoon. Makuasioita mutta näin meinaan
Tämä -66 HT kutonen on nyt akselistoltaan täysin V8:a vastaava, konehuoneessa vaan majailee L6 ja tuleekin majailemaan...
Jaa niin, vanteiksi hommasin Stylet Steel Wheels, 14"x7" koska mun mielestä ne on kaikkein sopivimmat tossa kokoluokassa Tahoe Turquoise-väriseen autoon. Makuasioita mutta näin meinaan

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Moro
Nettiauatossa oli pitkään 10,5" etulevy sarja myynnissä mikä sopi suoraan 6 kutosen spindeleihin.
Muistaakseni hinta oli 350€ ja setti sisälsi pääsylkyn tehostajalla levyt navat laakerit ja puristajat.
Tota ei näy enään myynnissä mutta minulla on myyjän yhteystiedot ja kuvat noista jos tämä jotakin kiinnostaa.
Mulla löytyy muuten spindeleitä ja muitakin kasin jarru kamoja jos on tarvetta.
Juha
Nettiauatossa oli pitkään 10,5" etulevy sarja myynnissä mikä sopi suoraan 6 kutosen spindeleihin.
Muistaakseni hinta oli 350€ ja setti sisälsi pääsylkyn tehostajalla levyt navat laakerit ja puristajat.
Tota ei näy enään myynnissä mutta minulla on myyjän yhteystiedot ja kuvat noista jos tämä jotakin kiinnostaa.
Mulla löytyy muuten spindeleitä ja muitakin kasin jarru kamoja jos on tarvetta.
Juha
Re: 4-pulttisista ---> 5-pulttisiin, akselistomuutokset?
Kiitos Makelle vastauksesta, varmaankin jotain tuollaista se on itsekkin ruvetta työstämään. Ja valitsemasi vanteet
toimii myös minun mielestäni!
Ja 1223 laitoin yyveetä.

Ja 1223 laitoin yyveetä.