Line lock

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
jls
Addikti
Viestit: 382
Liittynyt: 07 Joulu 2007, 13:54
Auto: 1965 Fastback 351
Paikkakunta: Jyväskylä

Line lock

Viesti Kirjoittaja jls »

Millainen line lock? Menee varmaan leimalle jos piuhat on irti, vai miten määritellään ettei voi käyttää ajonaikana.
Ei taida merkeillä olla paljon eroa toimivuudessa, ainakin summit, hurst ja muutama muu näyttää ulospäin ihan samalta.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
Avatar
mussekakkonen
Addikti
Viestit: 165
Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:42
Auto: mustang GT convertible -95
Paikkakunta: pyhäjärvi

Re: Line lock

Viesti Kirjoittaja mussekakkonen »

mulla ainakin otattivat linelocin pois 90-luvun alussa rauman konttorilla eräästä gm tuotteesta. oli pohjan alla putken välissä . en laittanu enää sen jälkeen,,etes piiloon
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Line lock

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Summit on takuuvarmaa kopiopaskaa. Tosin voi tulla samalta linjalta mitä hursti. Mulla taitaa olla Hurstin linelock. Se pitää olla sillai, ettei sitä saa aktivoitua sisältäkäsin toimintaan eli "päävirtakytkin" siten, että ei ajaessa ylety. Radalla tai suljetulla alueella kun sen kytkee toimintaan, niin sitten solenoidi toimii kun painaa mikrokytkintä. Mulla on Hurstin T-kahvassa painonappula. Keinukytkimen ollessa pois päältä nappula on viraton. Sitten kun keinukytkin on aktivoituna, niin linelockin solkku toimii nappulaa painettaessa. Eli toisinsanoen, nappula pohjaan, kaksi kertaa jarrun polkaisu ja etupiirissä paine solenoidin takana ja jarrut siis lukossa. Siitä on hyvä tempoa burnis burnismontusta, pysyy paikalla hienosti ja hallitusti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin