Millainen line lock? Menee varmaan leimalle jos piuhat on irti, vai miten määritellään ettei voi käyttää ajonaikana.
Ei taida merkeillä olla paljon eroa toimivuudessa, ainakin summit, hurst ja muutama muu näyttää ulospäin ihan samalta.
Line lock
- mussekakkonen
- Addikti
- Viestit: 165
- Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:42
- Auto: mustang GT convertible -95
- Paikkakunta: pyhäjärvi
Re: Line lock
mulla ainakin otattivat linelocin pois 90-luvun alussa rauman konttorilla eräästä gm tuotteesta. oli pohjan alla putken välissä . en laittanu enää sen jälkeen,,etes piiloon
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Line lock
Summit on takuuvarmaa kopiopaskaa. Tosin voi tulla samalta linjalta mitä hursti. Mulla taitaa olla Hurstin linelock. Se pitää olla sillai, ettei sitä saa aktivoitua sisältäkäsin toimintaan eli "päävirtakytkin" siten, että ei ajaessa ylety. Radalla tai suljetulla alueella kun sen kytkee toimintaan, niin sitten solenoidi toimii kun painaa mikrokytkintä. Mulla on Hurstin T-kahvassa painonappula. Keinukytkimen ollessa pois päältä nappula on viraton. Sitten kun keinukytkin on aktivoituna, niin linelockin solkku toimii nappulaa painettaessa. Eli toisinsanoen, nappula pohjaan, kaksi kertaa jarrun polkaisu ja etupiirissä paine solenoidin takana ja jarrut siis lukossa. Siitä on hyvä tempoa burnis burnismontusta, pysyy paikalla hienosti ja hallitusti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3