Tästä johtuen pumppu ja samalla hihnapyöräkin menevät hieman vinoon säätöalueen eri päissä? Ilmeisesti säätö kaipaa prikkoja väliin, ettei hihna kulu turhan äkkiä.
'66 Ohjaustehostimen hihnan säädöstä
'66 Ohjaustehostimen hihnan säädöstä
Onkos muilla ollut kummastelun aiheena se, että hihnan kireyden säädössä ohjaustehostimen kiinnikkeet eivät ole ns. samalla pyörähdysakselilla?
Tästä johtuen pumppu ja samalla hihnapyöräkin menevät hieman vinoon säätöalueen eri päissä? Ilmeisesti säätö kaipaa prikkoja väliin, ettei hihna kulu turhan äkkiä.
Tästä johtuen pumppu ja samalla hihnapyöräkin menevät hieman vinoon säätöalueen eri päissä? Ilmeisesti säätö kaipaa prikkoja väliin, ettei hihna kulu turhan äkkiä.
Niinno, voi tietysti olla, mutta yläkiinnityskohdat pumpun kyljessä ovat nekin eri kohdissa. Toisella puolen kiinnikkeessä on väljä hahlo, että säätöalueen keskellä pumpun saa kyllä suoraan, mutta kun kiristää hihnan 'tappiin' saakka, niin pumppu ja hihna jää vähän jengalle.
Lyhyemmällä hihnalla saan tietysti ongelman pois, mutta olisi ihan kiva jos koko säätöalue olisi oikeasti käytettävissä.
Lyhyemmällä hihnalla saan tietysti ongelman pois, mutta olisi ihan kiva jos koko säätöalue olisi oikeasti käytettävissä.