390 FE pakosarjojen irroitus
390 FE pakosarjojen irroitus
Onnistuuko pakosarjojen irroitus ilman koneen poisottoa ?
Mikä on paras tekniikka ?Lämmitetäänkö ennen vai laitetaanko irroitusöljyä ?
Mikä on paras tekniikka ?Lämmitetäänkö ennen vai laitetaanko irroitusöljyä ?
Temi
-
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: 390 FE pakosarjojen irroitus
mahtuminen vähän riippuu autosta ja jotain irrottavaa kannattaa roiskia pultteihin.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 390 FE pakosarjojen irroitus
Vuosimallikin usein auttaa 

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 21:28
- Auto: Mercury Cyclone 2d Ht 1968. 427/467c.i. side oiler, 4-speed, 9" 3,70:1.
Re: 390 FE pakosarjojen irroitus
HELVETTI se tulee olemaan ilman muuta, varsinkin jos kyseessä on jousitornillinen auto ! Useita eri tyyppisiä avaimia joudut käyttämään. Tilaa ei turhia ole ko. paikoissa
ja kannattaa tosiaankin asennoitua ajan kuluun ja viheliäisiin käsien asentoihin. Irroitusliemiä on syytä kyllä ruiskutella etukäteen, oli kyseessä sitten orkkis valusarjat tai
jälkiasennussarjat.
ja kannattaa tosiaankin asennoitua ajan kuluun ja viheliäisiin käsien asentoihin. Irroitusliemiä on syytä kyllä ruiskutella etukäteen, oli kyseessä sitten orkkis valusarjat tai
jälkiasennussarjat.
Re: 390 FE pakosarjojen irroitus
Ei sitä konetta tarvitte pois nostaa, vaan enste toinen kumityyny irti ja lankun pätkä öljypohjan alle ja tunkaten kallelleen siten sopii sarja pois. On se kyllä ahdasta, yhden tutun 69 isolohkoisen sarjoja muotoilin uudelleen, ilman koneen nostelua niin ei sinne mahdu ihan mitä tahojaan tykaluja. Rystyset verillä välistä ahdasta ahdasta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302