Airbag vilkuttaa vikakoodia 52
Lähetetty: 21 Elo 2004, 21:49
Airbag diagnostic code 52: Backup Power Supply - Voltage Boost Fault
Osaan minäkin englanninkielisiä sanoja, mutta tuo kuulostaa jotakuinkin omituiselta. Siis ilmapalloillako on joku varavirtajärjestelmä jossa on jännitteenbuustaaja jossa on ilmeisesti nyt joku komponentti paskana?
Kääks.
Tietääkö kukaan noista ilmapalloista mitään ja missähän kyseinen varavirtahässäkkä mahtaa edes sijaita? Ja jos komponenttitason korjaus ei onnistu itsetehtynä niin minkäköhänniminen kokonaisuus on tilattava viallisen voltage boost circuitin tilalle? Koko backup power supply vai kenties koko airbagien diagnostiikka/aivokeskus?
Kyseinen ongelma syntyi siitä että irroitin (virrat ei ollu päällä, mutta akunkengät kiinni kuitenkin) pääsulakerasiasta sulakkeen joka oli tarkoitettu sisustan valoille ja mankalle yms. Ilmeisesti saman sulakkeen takana oli myös airbagit, ja sulakkeen takaisintökkäämisen yhteydessä hetkellinen jännitepiikki(?) on nyt sitten rikkonut airbag-hässäkän kyseisestä bäkup-mokkulasta jonkun 2 senttiä maksavan kikeluurin jonka vaihto maksaa ainakin isolohkon kuutiotuumien verran tollareita.
En ala. Mää ostan kohta mossen vuodelta 67 ja laitan susivitosen myyntiin. Ettei vaan olis Billillä näppinsä pelissä. Sitäpaitsi sama se lyökö päänsä ilmapalloon vai tuulilasiin, se sattuu kuitenkin henkisesti enemmän!
Kaikki maailman ongelmat ovat joko Bill Gatesin tai George Bushin syytä. Kirottu ATK. Otetaan olutta suruun.
Osaan minäkin englanninkielisiä sanoja, mutta tuo kuulostaa jotakuinkin omituiselta. Siis ilmapalloillako on joku varavirtajärjestelmä jossa on jännitteenbuustaaja jossa on ilmeisesti nyt joku komponentti paskana?
Kääks.
Tietääkö kukaan noista ilmapalloista mitään ja missähän kyseinen varavirtahässäkkä mahtaa edes sijaita? Ja jos komponenttitason korjaus ei onnistu itsetehtynä niin minkäköhänniminen kokonaisuus on tilattava viallisen voltage boost circuitin tilalle? Koko backup power supply vai kenties koko airbagien diagnostiikka/aivokeskus?
Kyseinen ongelma syntyi siitä että irroitin (virrat ei ollu päällä, mutta akunkengät kiinni kuitenkin) pääsulakerasiasta sulakkeen joka oli tarkoitettu sisustan valoille ja mankalle yms. Ilmeisesti saman sulakkeen takana oli myös airbagit, ja sulakkeen takaisintökkäämisen yhteydessä hetkellinen jännitepiikki(?) on nyt sitten rikkonut airbag-hässäkän kyseisestä bäkup-mokkulasta jonkun 2 senttiä maksavan kikeluurin jonka vaihto maksaa ainakin isolohkon kuutiotuumien verran tollareita.
En ala. Mää ostan kohta mossen vuodelta 67 ja laitan susivitosen myyntiin. Ettei vaan olis Billillä näppinsä pelissä. Sitäpaitsi sama se lyökö päänsä ilmapalloon vai tuulilasiin, se sattuu kuitenkin henkisesti enemmän!
Kaikki maailman ongelmat ovat joko Bill Gatesin tai George Bushin syytä. Kirottu ATK. Otetaan olutta suruun.