GT500 hihnapyörän irroitus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Valvojat: Arto65FB, Firebolt, starsky

PandaRacing
Hiljaisempi
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Marras 2015, 17:10
Auto: 1965 Mustang Shelby GT350 Tribute 408w+A5+8" ex-JLS
2008 Mustang Shelby GT500
Paikkakunta: Lappeenranta

GT500 hihnapyörän irroitus

Viesti Kirjoittaja PandaRacing » 20 Kesä 2019, 09:55

2008 Gt500 odottelee veropäätöstä tallissa.
Putket ja hihnapyörä pitäisi vaihtaa äänekkäämpiin.
Olisikohan kenelläkään lainata hihnapyörä ulosvetäjää?
1965 Mustang Shelby GT350 Tribute 408W+A5
2008 Mustang Shelby GT500
2003 Toyota LC120

Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2920
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: UPO, suomen nopein pakastin
Paikkakunta: Kuopio

Re: GT500 hihnapyörän irroitus

Viesti Kirjoittaja Firebolt » 21 Kesä 2019, 22:24

En tiedä millainen on äänekkäämpi hihnapyörä mutta onko kyseessä kampiakselin hihnapyörä?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.

Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1155
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Cobra -94
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: GT500 hihnapyörän irroitus

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » 22 Kesä 2019, 10:30

Varmaankin ahtimen pyörä. On sen verran lujassa että ulosvetäjä pitäisi vastata takaa koko pinnalta. Itse käytin normaalia halkaistavaa laakerin ulosvetäjää, niin jäi kolot alkuperäiseen pyörään.
Mustang Cobra -94 IRS "Whiteout"
#ECU tuning Ford 1989-2019#
https://texelectric.webnode.fi/

PandaRacing
Hiljaisempi
Viestit: 7
Liittynyt: 26 Marras 2015, 17:10
Auto: 1965 Mustang Shelby GT350 Tribute 408w+A5+8" ex-JLS
2008 Mustang Shelby GT500
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: GT500 hihnapyörän irroitus

Viesti Kirjoittaja PandaRacing » 25 Kesä 2019, 19:40

Ahtimen hihnapyörää tarkoitan.
Ei kehtaisi alkuperäistä vaurioittaa joten jokin työkalu täytyisi olla.
1965 Mustang Shelby GT350 Tribute 408W+A5
2008 Mustang Shelby GT500
2003 Toyota LC120

Avatar
kaara91
Over The Top
Viestit: 6779
Liittynyt: 12 Kesä 2009, 21:10
Auto: 2x GT-91 5.0charged, LX-91 5.0
Toyota Corona Cab 2.0 Turbo-69
Hiace-99, Volvo V40 -00.
Paikkakunta: Vihti

Re: GT500 hihnapyörän irroitus

Viesti Kirjoittaja kaara91 » 25 Kesä 2019, 21:15

Noi on tahallaan tehty siten, ettei niitä huvikseen vaihdella. Moottorin kesto on tärkeämpi asia tehtaalle, kuin siipimutterilla vaihdettava ahdinpyörä. Siksi se on tehty tahallaan vaikeavaihtoiseksi. Yleensä moottoriohjaukseen tehdään myös muutoksia.
Katukäytössä normiajossa en suosittele vaihtoa.

Vastaa Viestiin