Splitport 3.8 viritys

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Valvojat: Arto65FB, Firebolt, starsky

Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1183
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Cobra -94
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Splitport 3.8 viritys

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » 06 Touko 2013, 21:48

Löysin tuosta aiheesta linkkejä jos V6 viritys kiinnostaa.
Winstarin imusarja ilmeisesti on paremmin virtaava, jopa 15 hepan lisäys. http://www.vapauto.com/windstar.htm
Tom Morana on näitten koneiden guru http://www.moranav6racing.com/products.html
V6 erikoistunut liike myös http://www.supersixmotorsports.com/
Nokkia myös http://www.compperformancegroupstores.c ... 66Cams3842
Välitetyt keinuvivut 1:1.73 tai 1:1.8 esim Moranalta 10-18 hp
Nokkien kanssa suositus myös jouset, lautaset, työntötangot.
Mustang Cobra -94 IRS "Whiteout"
#ECU tuning Ford 1989-2019#
https://texelectric.webnode.fi/

Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1183
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Cobra -94
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Splitport 3.8 viritys

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » 06 Touko 2013, 21:55

http://www.moddedmustangs.com/forums/v6 ... links.html
http://v6power.net/vb/showthread.php?t=48353
3.8 vakio nokat. Rocker Ratio: 1.73:1
1996-98: 184int/202exh (@ .050" lift). .424"/.448" valve lift, 110* Lobe sep, 105* Intake c/l
1999-01: 178int/194exh (@ .050" lift). .427"/.446" valve lift. 116* Lobe sep, 111* Intake c/l

3.8 Tbird SC nokka 89 automaatti, 90-93 kaikki (eli lievä virinokka Mussenkin.)
Imu .445", 192° @ .050", ICL 108°
Pako .457", 198° @ .050", LDA 113.5°
Mustang Cobra -94 IRS "Whiteout"
#ECU tuning Ford 1989-2019#
https://texelectric.webnode.fi/

Vastaa Viestiin