347 stroker
Valvojat: Arto65FB, Firebolt, starsky
-
- Aktiivi
- Viestit: 36
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
347 stroker
Tollanen scatin sarja olisi myynnissä tasapainotettuna mutta vetolevy pitäs vaihtaa Aodeelle, se kai on tasapainotettava uudelleen vai kuinka on. Onko se vetolevy kampi ja dapperi painotukseen?
- Topias74
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2471
- Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
- Auto: Ford Mustang -95 GT "Japan Edition"
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: 347 stroker
Mille painolle se sarja on painotettu? Hommaa sellaisen vetolevyn joka käy AOD lootalle ja painotus stroker sarjaan sopiva.
Ford Mustang GT -95 "Japsi"
- kaara91
- Over The Top
- Viestit: 6504
- Liittynyt: 12 Kesä 2009, 21:10
- Auto: 2kpl GT-91 5.0charged, LX-91 5.0
Toyota Corona Cab 2.0 Turbo-69
Hiace-99, Volvo V40 -00. - Paikkakunta: Vihti
Re: 347 stroker
Vanhan vetolevyn mukaan pystyy painottamaan uuden vetolevyn, oli se mitä hyvänsä painoltaan. Yleensä strokerkiteissä on 28oz vetolevyt ja kampi on sitten painotetu tälle vetolevylle. Eli koko alakertapakettia ei tarvitse painottaa, jos vetolevyn joutuu vaihtamaan. Vetolevyn voi vaihtaa tällöin suoraan hyllystä..
Myös 0 balansin vetolevyjä löytyy, mutta silloin kampeen on porattu vastapainoihin raskasmetalli nappeja.
Korjasin tänne ton virheen..
Myös 0 balansin vetolevyjä löytyy, mutta silloin kampeen on porattu vastapainoihin raskasmetalli nappeja.
Korjasin tänne ton virheen..
Viimeksi muokannut kaara91, 07 Joulu 2018, 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2042
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 347 stroker
tarkoittanet 28oz. (Painotukset SBF: 0, 28 tai 50)
- kaara91
- Over The Top
- Viestit: 6504
- Liittynyt: 12 Kesä 2009, 21:10
- Auto: 2kpl GT-91 5.0charged, LX-91 5.0
Toyota Corona Cab 2.0 Turbo-69
Hiace-99, Volvo V40 -00. - Paikkakunta: Vihti
Re: 347 stroker
Korjasin tonne edelliseen jo ton virheeni.
-82-93 5.0L Damperihan oli 34 oz ja vauhtipyörä /vetolevy 50oz
Sitä aikaisemmissa oli sekä Damperi, että vauhtipyörä /vetolevy 28oz eli tarkka arvo 28,2oz. Strokereissa nykyisin pääsääntöisesti 28oz tai sitten 0oz täysin sisäisesti painotettuna racekäyttöön tarkoitetuissa sarjoissa tai custom.
Maailmalla liikuskelee myös 0-28oz välimuotoja riippuen tapauksesta esim. custom painotus. Kuvassa yksi semmoinen tapaus... oisko jotain 5oz luokkaa..en ole tarkastanut..Varmaan ollu joskus alumperin 0 oz.
-82-93 5.0L Damperihan oli 34 oz ja vauhtipyörä /vetolevy 50oz
Sitä aikaisemmissa oli sekä Damperi, että vauhtipyörä /vetolevy 28oz eli tarkka arvo 28,2oz. Strokereissa nykyisin pääsääntöisesti 28oz tai sitten 0oz täysin sisäisesti painotettuna racekäyttöön tarkoitetuissa sarjoissa tai custom.
Maailmalla liikuskelee myös 0-28oz välimuotoja riippuen tapauksesta esim. custom painotus. Kuvassa yksi semmoinen tapaus... oisko jotain 5oz luokkaa..en ole tarkastanut..Varmaan ollu joskus alumperin 0 oz.
-
- Aktiivi
- Viestit: 36
- Liittynyt: 11 Elo 2013, 20:35
- Auto: 1960 Ford F100 5L EFI
1959 Ford F700 kippi lava
1972 Vauxhall Firenza 1600 - Paikkakunta: Espoo
Re: 347 stroker
Kaaran kanssa puhelimessa sain tietoo, kiitos. Älysin sitten laskee noi hampaat vetolevystä 164 niitä on.