Oulun alueen KK-Tapaaminen

Alueyhteyshenkilöt: jyge Jyri Ryymin 050-4810249 Alueen yhteyshenkilön(t) tavoitat myös sähköpostilla osoitteesta alue.oulu@mustangclub.fi

Valvoja: Ville K

Tuuz
Tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 12:41
Auto: Ford Mustang 2012 V6 Coupe

Re: Oulun alueen KK-Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Tuuz »

Morjens, voisi kyllä hauska tavata muita Oulun alueen Mustang ihmisiä! Paikalla ei niin väliä kunhan autolla pääsee näppärästi hurahtamaan paikalle, Ouluntulli esim hyvä (mikä paikka tarkemmin?)

-Tuija
Avatar
JrAkRr
Aktiivi
Viestit: 75
Liittynyt: 15 Syys 2011, 08:29
Auto: 1967 Ford Mustang HT 289+C4
Paikkakunta: Kempele

Re: Oulun alueen KK-Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja JrAkRr »

ACS Oulu on mainio tilaisuus meidän Oululaisten ja Kajaanin porukan keskustella mahdollisista tulevista yhteismiiteistä. Itse olen lähdössä myös Kainuun kiekalle, oli mukava reissu toissakesänä kun kiekka edellisen kerran järjestettiin. Sinne vaan mukaan.

Ouluntullin liikenneaseman kahviota ajattelin ensimmäiseksi tapaamispaikaksi. Siinä on yleensä aina sen verran tilaa parkkiksella että saadaan Mustangit komiaan riviin.

Olen käynyt tutustumassa muiden alueiden kuukausimiitteihin, viime kesänä kruisailin Jyväskylän porukan kanssa ja nyt olen käynyt pari kertaa Pirkanmaalla. Eilen ajettiin Mustangin 50-vuotis cruisinki Tampereella noin 30 auton letkassa. Olen toiveikas että pian Oulussakin ajellaan letkassa pitkin kaupunkia.

Katsotaan miten hommat saataisiin käyntiin Oulussakin. Kuopio toimii hyvänä esimerkkinä, sielläkin hiljaisemman kauden jälkeen kuukausimiittitoiminta on saatu hienosti käyntiin.
jyge
Webmaster
Viestit: 590
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 16:33
Auto: HT '65
Paikkakunta: Haukipudas
Viesti:

Re: Oulun alueen KK-Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja jyge »

Oulun ACS:ään on todo-listalla. En tosin vielä tiedä et la vai su. Sen tiedän että kotiudun lauantain vastaisena yönä, et pientä matkaväsymystä voi olla havaittavissa..

Jonkun pitää ruveta nokkamieheksi. Melekeen tekis mieli ehdottaa nimimerkkiä JrAkRr :)
Avatar
JrAkRr
Aktiivi
Viestit: 75
Liittynyt: 15 Syys 2011, 08:29
Auto: 1967 Ford Mustang HT 289+C4
Paikkakunta: Kempele

Re: Oulun alueen KK-Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja JrAkRr »

Minä ajattelin mennä ACS:ään jo lauantaina. Se aukeaa muistaakseni 16:00, ihan ensimmäiseen ryysikseen en aio mennä mutta jospa siinä kuuden aikoihin ois jonot hälvenneet. Laita Jyge ja toki muutkin tietoa lähempänä tapahtumaa jos vaikka satuttaisiin yhtäaikaa paikalle. Ja tätähän voidaan suunnitella sitten kuukausimiitissä 4. päivä Ouluntullissa..

Niin ja tuota varsinaista vetäjää/alueyhteyshenkilöä meidän alueella ei tällä hetkellä ole. Voin toki alkaa sellaiseksi mutta minulla saattaa olla pidempiäkin ulkomaankomennuksia tiedossa ja epäilen että ne vaikuttaisi "suoritukseeni" heikentävästi.

-Jani-
Avatar
musseGT
Addikti
Viestit: 344
Liittynyt: 13 Syys 2013, 23:44
Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ
Paikkakunta: Vaasa

Re: Oulun alueen KK-Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja musseGT »

Moro. Tuun nyt viikolopuksi mussellani Ouluun jos jollain kiinnostaa niin saa ottaa yhteyttä 0407509481.
Vastaa Viestiin