1967 HT roadsport kilpa-auto ja 1969 avo etsii uutta hyvää kotia

Kokonaisia FoMoCo-autoja myytävänä

Valvojat: Firebolt, Ville K, starsky

Vastaa Viestiin
turkååsi
Hiljaisempi
Auto: 67 HT 482 FE
69 CV 351 W

1967 HT roadsport kilpa-auto ja 1969 avo etsii uutta hyvää kotia

Viesti Kirjoittaja turkååsi » 06 Joulu 2018, 13:51

Mahdollisten uusien hankintojen tieltä olisin luopumassa kummastakin nykyisestä Mustangistani.

'67 on siis Roadsport V8 luokan kilpa-auto ja hieno peli rata-päiville, time attackiin yms. Moottori 427 FE, stroukattu 482'ksi ja valinnaisesti joko alumiini- tai rautalohkolla, laatikko on Tremec TKO-600 ja perä Currien 9". Autossa on kaikki tarvittavat turvavarusteet radalle, mutta se on myös katulaillinen. Vuosina 2015-2016 tehdyn täydellisen uudelleenrakennuksen jälkeen en ole autoa katsastanut koska käsijarru on edelleen tallin lattialla. Moni kerholainen auton varmaan muistaa, se on ollut minulla yli 15 vuotta ja käynyt sinä aikana läpi melkoisen muunnosleikin. Sen kohdalla voidaan keskustella myös eri variaatioista kuten että ostaja voi rakentaa nyt auki olevan moottorin itse, tai voin myös harkita myyväni auton ilman tai osalla tekniikkaa jos ostaja haluaa vaikkapa rakentaa FIA-passillisen kilpa-auton.

https://www.nettiauto.com/ford/mustang/10143818

'69 on museo-rekisterissä ja täysin Marti-raportin mukainen avo, 351 windsor, FMX, GT equipment group -varustelu yms. Autoon on minun aikanani vaihdettu uusi katto, asennettu keskikonsolit, Grantin puuratti, takaluukun taakkateline sekä vaihdettu karvan pidempi perävälitys. Tässäkin autossa moottori on juuri auki ehkä ensimmäistä kertaa koskaan ja uudelleen rakennetaan talven aikana 408-stroukkikitillä. Hinnasta voidaan keskustella jos ostaja haluaa kasata moottorin itse.

https://www.nettiauto.com/ford/mustang/10143918

Lisätietoa nettiauton ilmoituksista tai minulta puhelimitse tai sähköpostilla vakavasti kiinnostuneille.
Kummastakaan ei kannata tehdä naurettavia tarjouksia.
Petteri

Vastaa Viestiin