DragRace-pettymykset, osa II

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 12 Marras 2019, 22:54

Homer65 kirjoitti:
12 Marras 2019, 22:37
:shock: eikös se tane jääny kakkoseks??
Jäi se: Ja kahesti. :lol:

Mutta se ei ollu se pääasia. Mulloli tavoite päästä alle 13sek heittämällä, joka siirtyi ens keväälle, kun en päässy syyskuussa ajamaan. Tuo pätkähän on heinäkuulta.
Gazza veti syyskuussa Tanarilla 11.7sek, eli molisin ilmeisesti hävinny niukasti...

En tee mitään parannuksia raatoon. Ainuastaan maalaan kiekkakellon viisarin keltaseks, koska mullon hämäränäkö huonontunu ihan sikana niin, etten erota punasta aisaa mustalta pinnalta!
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 16 Marras 2019, 15:18

Tässä toinen veto. Mahtavat saundit! :peukku: Tuhisevasta Tanarista petti kardaani: https://www.youtube.com/watch?v=0HP8Nw1DnO0
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

ikiliikkuja
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 12 Tammi 2013, 22:16

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja ikiliikkuja » 27 Marras 2019, 10:26

Hyvin se kulkee!
Asiasta kauheasti ymmärrä mutta tuli mieleen että parasta vartin aikaa tavoitellessa oliko se niin että kokonaisvälitys / rengas kombinaatio olisi hyvä olla sellainen että maaliviiva ylitetään suunnilleen max kierroksilla. Onko tuo perävälitys + rengasyhdistelmä liian "pitkä" optimaaliseen vartin mittelöön?

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 27 Marras 2019, 11:13

ikiliikkuja kirjoitti:
27 Marras 2019, 10:26
Onko tuo perävälitys + rengasyhdistelmä liian "pitkä" optimaaliseen vartin mittelöön?

Kyllä sielon maalissa lähes maksimit kiekkakellossa. Ei vaan oo voimaa tarpeeks 200kmh loppunopeuteen. Välläriä ei lähetä enää vaihteleen. 3.89 on paikallansa, kun ei 4.11 siihen hätään löytyny inhimilliseen hintaan. Kulkee 6000rpm/192kmh ja rajoittajaa vasten 6400rpm/205kmh. Loppunopeus ja ET aika tulee parantumaan hieman ens kesänä, kun saan paremmat 60ft ajat korkiammilla lähtökierroksilla ja pisemmällä burnauksella 2. vaihteella.
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4856
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 » 28 Marras 2019, 22:17

Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran :devilhehe: :devilhehe: .
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey

Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2335
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » 29 Marras 2019, 23:16

Homer65 kirjoitti:
28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran :devilhehe: :devilhehe: .
Just näin. Tätä on neuvottu, eli jos on kuviokummit, niin ei vettä vaan harjaus vaan montussa ja kuivilla kumeilla valoihin. Muuten sitä vettä on liiman päällä.

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 01 Joulu 2019, 20:40

Arto65FB kirjoitti:
29 Marras 2019, 23:16
Homer65 kirjoitti:
28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran :devilhehe: :devilhehe: .
Just näin. Tätä on neuvottu, eli jos on kuviokummit, niin ei vettä vaan harjaus vaan montussa ja kuivilla kumeilla valoihin. Muuten sitä vettä on liiman päällä.
Sori, mun viisastelut, kun lujin vain tuon Arton kuviogummipostauksen, enkä huomioinnut, että Homerilla oli katukumet. Mullakin oli kuviokumet, mutta soraovaalit, jotka tosiaan vaatii lämmitystä.
Ens kesänä koitan nuilla 320mm rataslikseillä.
Parhaat ois tietenki drag wrinklewallit, mutku niitä oottelin viime joulusta saakka, enkä koskaan saanut, niin mostin ratarätit, joilla mukavampi ajaa, kun perä ei vetele sivuttain.

Tuskin jää 12sek alitus renkaista kiinni. Niin oli pitua Kalajoella liimauksen ansiosta, että huhhuh!!! Kun kuski petraa, niin 11.8/190kmh ei oo kaukana. Siinä tuli samalla Homerille paljastettua ens kesän tavoiteaika... :D
Liitteet
IMGN0282.JPG
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 01 Joulu 2019, 21:10

Homer65 kirjoitti:
28 Marras 2019, 22:17
Mulla paras aika tähän mennessä 13.082. Pieni sutaisu, että saa renkaat puhtaiksi ja sitten viivalle. Alla normi katugummit ja kierroksia tyhjäkäynnin verran :devilhehe: :devilhehe: .
Osta M/T 275/60-15 dot drag radialit, niin lähtee vähintään sekka ajasta! Niillä on mukava ajella myös kavulla, kun jäykkä reuna ja pidossa pesee välittömästi. :peukku:
Liitteet
SAM_4192.JPG
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4856
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 » 01 Joulu 2019, 21:12

:shock: :roll: .....nooh onhan se hyvä, että on tavoitteita :devilhehe:
Mää sain kanssa vinkin, että pitäis laittaa korkeempiprofiiliset gummit, velttoina ne pitäis paremmin kuin noi matalarohviiliset :peukku:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 01 Joulu 2019, 21:15

Veltonki kans voi elää. Kuulemma. :lol:
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4856
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 » 01 Joulu 2019, 21:20

micow kirjoitti:
01 Joulu 2019, 21:15
Veltonki kans voi elää. Kuulemma. :lol:
Joo, se on tehokas kun menee kaksin kerroin :devilhehe: :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey

Avatar
micow
Mega-addikti
Viestit: 665
Liittynyt: 18 Heinä 2012, 00:54
Auto: Mustang '67 Fastback 427W
Paikkakunta: Kokkola

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja micow » 01 Joulu 2019, 21:25

Homer65 kirjoitti:
01 Joulu 2019, 21:20
micow kirjoitti:
01 Joulu 2019, 21:15
Veltonki kans voi elää. Kuulemma. :lol:
Joo, se on tehokas kun menee kaksin kerroin :devilhehe: :devilhehe:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Kerran eduskuntavaaleissakin tehtiin mahdottomasta mahdollinen, kun laittoivat Velton sisään! :lol:
Ei ole ylileveitä renkaita - on vain liian kapeita vanteita.

Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4856
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: DragRace-pettymykset, osa II

Viesti Kirjoittaja Homer65 » 01 Joulu 2019, 21:26

:lol: :lol: :lol: :devilhehe:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey

Vastaa Viestiin