hifistelyt 2013 veekuutoseen

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Fisherman
Tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Touko 2021, 18:41
Auto: Ford Mustang 3,7 V6 2013

hifistelyt 2013 veekuutoseen

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Tervehdys kaikille!

Pian viikon ollut eka Mustangi talossa ja lähinnä järkyttää tuo vakiorammari ja vakiokajarit. Uuden tesla tyylisen soittimen tilasin jenkeistä jo ja nyt katsellut youtubesta soittimen vaihto videoita ja ovipahvin irroitusvideoita. Täyttä varmuutta en ole saanut onko ovissa 5x7 kajarit vai viisvarttiset. Onko tähän jollain faktatietoutta? Hattuhyllyllä ainaki jotku soikeat ripulit jotka ilmeisesti 5x7 kokoiset? Surkea valikoima nuissa 5x7 kajareissa niin olen suunnitellut adaptereita että sais joko viisvarttiset tai 6,5 tuumaset. Subbaria ei ole ainakaan alkuun tulossa. Kiitoksia jos joku vaivautuu vastaamaan.

PS. Auto muuten ollut erittäin mieluinen
Fisherman
Tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Touko 2021, 18:41
Auto: Ford Mustang 3,7 V6 2013

Re: hifistelyt 2013 veekuutoseen

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Itse itselleni vastaten. Hämmentävää oli ovien kaiuttimet kun vänkärin ovessa oli 5x7 ja kuskin ovessa viisvarttinen kajari ja diskantti vieressä. Olin ostanut valmiiksi blamin 5x7 erillis-sarjan ja joutui pilkkomaan ja sahaamaan hajalle kuskinoven kaiutinalustan joka ei ollut paha rasti. Hattuhyllyllä 5x7 kajarit jotka vaihdoin blamin koaksiaaleihin. Tänään posti toi uuden soittimen ja ei voi muuta kun kehua kiinanpoikia sitä minkälaisia soittimia on tarjolla nykyään.
Liitteet
D28F0B5E-8BEA-473D-B4CA-A03B04540469.jpeg
Vastaa Viestiin