Haku löysi 1823 tulosta
- 03 Kesä 2026, 17:46
- Keskustelualue: Keskustelupalsta
- Aihe: Uusi jäsen ilmoittautuu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 229
Re: Uusi jäsen ilmoittautuu
Kyllä minäkin mieluumin pysyn SAE-yksiköissä, Nm, bar, jne. eivät aukea minulle, no ehkä BarBaarin ovi aikoinaan Hämeentiellä.
- 01 Kesä 2026, 22:54
- Keskustelualue: Keskustelupalsta
- Aihe: Uusi jäsen ilmoittautuu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 229
Re: Uusi jäsen ilmoittautuu
Tervetuloa. Kyllähän tuollainen keltamusta herhiläisen tuo mieleen. Mutta 302 eikö ne jääneet 80-luvulle, kun uudeksi tunnukseksi tuli 5.0L
- 26 Touko 2026, 19:42
- Keskustelualue: Ostetaan osia
- Aihe: Voi poistaa .
- Vastaukset: 2
- Luettu: 105
Re: Takajouset -73
Sama vika. Mulla pitäisi olla nostavat sakkelit mutta en ole löytänyt niitä. Mulla on periaatteessa tuplapakka, eli ostettaessa Lahdesta, siinä oli norran lisäksi tuplattu kaikki muut, eli 7-lehtinen pakka, ei nyt ihan paras. Nykyinen nelilehtinen sopii mulle mutta kesän Kalajoen reissuun tulee enem...
- 25 Touko 2026, 23:25
- Keskustelualue: Uusimaa
- Aihe: Tapahtumia kehä III:sen sisäpuolella
- Vastaukset: 0
- Luettu: 198
Tapahtumia kehä III:sen sisäpuolella
Kokootuminen Olympiaterminaalilla 22.5. oli ensimmäinen tänä vuonna. Ei ole mihinkään kerhoon erityisen sitoutunut. Siellä näkyi Janne Uskali Sportsroofinsa kanssa ja Yellow Devil ja muitakin Musseja näkyi. Tapahtuma saanee jatkoa. Löytyy tuolta:
https://www.wheels.fi/tapahtumakalenteri/
https://www.wheels.fi/tapahtumakalenteri/
- 11 Touko 2026, 21:42
- Keskustelualue: Moottori ja voimansiirto
- Aihe: 351c sytytys
- Vastaukset: 2
- Luettu: 133
Re: 351c sytytys
Sen verran oli sähköateistille tuntematonta terminologiaa, ettei tule mieleen kuin omat kokemukset, etli voisiko jakaja olla 180 astetta väärässä.
- 11 Touko 2026, 21:36
- Keskustelualue: Kori
- Aihe: 2015 tuontiauton ruostesuojaus
- Vastaukset: 3
- Luettu: 183
Re: 2015 tuontiauton ruostesuojaus
Kauanko ollut Suomessa kesäautona ja montako talvea Kanadassa? Kanadassa suolataan mutta sama kuin Suomessa kun pakkanen on alle -5 C, niin suolausta ei tehdä. Yksi talvi suolassa ja siitä se lähtee. Mitä tehdä? Huolellinen alustapesu, käsityötä näkyvään ruosteeseen ml- pintaruoste, sen jälkeen kote...
- 04 Touko 2026, 21:11
- Keskustelualue: Alusta
- Aihe: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
- Vastaukset: 63
- Luettu: 22516
Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
Mitään näistä tiedä mutta jos vetoa pitäisi lyödä (ja miksi ei, veto on sen ansainnut), niin TypeF.
Re: PKS
Ok, kaveri on menossa avaamaan Friikkien osastoa klo 11. Menen sinne varmaan n. klo 12.
- 28 Huhti 2026, 20:46
- Keskustelualue: Uusimaa
- Aihe: Ohjelmistoa vuodelle 2026
- Vastaukset: 9
- Luettu: 922
Re: Ohjelmistoa vuodelle 2026
Malmille ja poistun n. klo 16, että ehdin vaimon kanssa Lionneen syömään. Tää on tätä: teillä on vappu kerran vuodessa, mulla on Vappu joka päivä.
Re: PKS
Onko mitään kokoontumista 1.5. Vappupre-cruisingiin?
- 26 Huhti 2026, 20:58
- Keskustelualue: Moottori ja voimansiirto
- Aihe: vaihdelaatikon öljyt
- Vastaukset: 7
- Luettu: 680
Re: PKS
Eilen viimeksi oli klubikaffet Kehäkessalla. Edellinen virallisempi tapahtuma taisi olla tammikuussa, kun kävimme Karkkilassa tallivierailulla, jos ei American Car Show'ta lasketa. Jos on jotain ideoita tapahtumien suhteen, niin ota Seppoon tai Akuun yhteys – tai tietysti saa itsekin kehitellä jota...
PKS
Milloinkohan viimeksi on tapahtunut jotain PKS-alueella, jossa kuitenkin suuri osa uusista Mustang-harrastajista on uusine Mustangeineen?
Re: Vaha
Uskaltaakohan, ettei Yellow Film käy kimppuun, niin kuin kävi Hirviniemelle.
Mutta asiaan, en ole vahannut kun lakkapinta on niin paksu ja kiiltävä metallihohtomaalin päällä, ettei vahauksesta taitaisi ulkonäollisesti olla apua.
Mutta asiaan, en ole vahannut kun lakkapinta on niin paksu ja kiiltävä metallihohtomaalin päällä, ettei vahauksesta taitaisi ulkonäollisesti olla apua.
- 22 Huhti 2026, 17:28
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Mustangin vakuutus
- Vastaukset: 5
- Luettu: 486
Re: Mustangin vakuutus
Mulla on joku puolikasko liikennevakuutuksen kanssa. Oli alun perin täyskasko kun oli vielä Tapiola mutta S-liikkeen Lähitapiola tiputti tohon alempaan.