Haku löysi 1823 tulosta

Kirjoittaja Arto65FB
03 Kesä 2026, 17:46
Keskustelualue: Keskustelupalsta
Aihe: Uusi jäsen ilmoittautuu
Vastaukset: 5
Luettu: 229

Re: Uusi jäsen ilmoittautuu

Kyllä minäkin mieluumin pysyn SAE-yksiköissä, Nm, bar, jne. eivät aukea minulle, no ehkä BarBaarin ovi aikoinaan Hämeentiellä.
Kirjoittaja Arto65FB
01 Kesä 2026, 22:54
Keskustelualue: Keskustelupalsta
Aihe: Uusi jäsen ilmoittautuu
Vastaukset: 5
Luettu: 229

Re: Uusi jäsen ilmoittautuu

Tervetuloa. Kyllähän tuollainen keltamusta herhiläisen tuo mieleen. Mutta 302 eikö ne jääneet 80-luvulle, kun uudeksi tunnukseksi tuli 5.0L
Kirjoittaja Arto65FB
26 Touko 2026, 19:42
Keskustelualue: Ostetaan osia
Aihe: Voi poistaa .
Vastaukset: 2
Luettu: 105

Re: Takajouset -73

Sama vika. Mulla pitäisi olla nostavat sakkelit mutta en ole löytänyt niitä. Mulla on periaatteessa tuplapakka, eli ostettaessa Lahdesta, siinä oli norran lisäksi tuplattu kaikki muut, eli 7-lehtinen pakka, ei nyt ihan paras. Nykyinen nelilehtinen sopii mulle mutta kesän Kalajoen reissuun tulee enem...
Kirjoittaja Arto65FB
25 Touko 2026, 23:25
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: Tapahtumia kehä III:sen sisäpuolella
Vastaukset: 0
Luettu: 198

Tapahtumia kehä III:sen sisäpuolella

Kokootuminen Olympiaterminaalilla 22.5. oli ensimmäinen tänä vuonna. Ei ole mihinkään kerhoon erityisen sitoutunut. Siellä näkyi Janne Uskali Sportsroofinsa kanssa ja Yellow Devil ja muitakin Musseja näkyi. Tapahtuma saanee jatkoa. Löytyy tuolta:
https://www.wheels.fi/tapahtumakalenteri/
Kirjoittaja Arto65FB
11 Touko 2026, 21:42
Keskustelualue: Moottori ja voimansiirto
Aihe: 351c sytytys
Vastaukset: 2
Luettu: 133

Re: 351c sytytys

Sen verran oli sähköateistille tuntematonta terminologiaa, ettei tule mieleen kuin omat kokemukset, etli voisiko jakaja olla 180 astetta väärässä.
Kirjoittaja Arto65FB
11 Touko 2026, 21:36
Keskustelualue: Kori
Aihe: 2015 tuontiauton ruostesuojaus
Vastaukset: 3
Luettu: 183

Re: 2015 tuontiauton ruostesuojaus

Kauanko ollut Suomessa kesäautona ja montako talvea Kanadassa? Kanadassa suolataan mutta sama kuin Suomessa kun pakkanen on alle -5 C, niin suolausta ei tehdä. Yksi talvi suolassa ja siitä se lähtee. Mitä tehdä? Huolellinen alustapesu, käsityötä näkyvään ruosteeseen ml- pintaruoste, sen jälkeen kote...
Kirjoittaja Arto65FB
04 Touko 2026, 21:11
Keskustelualue: Alusta
Aihe: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja
Vastaukset: 63
Luettu: 22516

Re: 1965 Mustang ja Borgeson 999020 ohjaustehostin sarja

Mitään näistä tiedä mutta jos vetoa pitäisi lyödä (ja miksi ei, veto on sen ansainnut), niin TypeF.
Kirjoittaja Arto65FB
28 Huhti 2026, 20:50
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: PKS
Vastaukset: 8
Luettu: 310

Re: PKS

Ok, kaveri on menossa avaamaan Friikkien osastoa klo 11. Menen sinne varmaan n. klo 12.
Kirjoittaja Arto65FB
28 Huhti 2026, 20:46
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: Ohjelmistoa vuodelle 2026
Vastaukset: 9
Luettu: 922

Re: Ohjelmistoa vuodelle 2026

Malmille ja poistun n. klo 16, että ehdin vaimon kanssa Lionneen syömään. Tää on tätä: teillä on vappu kerran vuodessa, mulla on Vappu joka päivä.
Kirjoittaja Arto65FB
26 Huhti 2026, 22:20
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: PKS
Vastaukset: 8
Luettu: 310

Re: PKS

Onko mitään kokoontumista 1.5. Vappupre-cruisingiin?
Kirjoittaja Arto65FB
26 Huhti 2026, 20:58
Keskustelualue: Moottori ja voimansiirto
Aihe: vaihdelaatikon öljyt
Vastaukset: 7
Luettu: 680

Re: vaihdelaatikon öljyt

epeli3 kirjoitti: 26 Huhti 2026, 14:03 Pienenä varmistuksena vielä vaihdeöljyyn, että käykö uspartista saatava Gulf ATF DX III öljy tuohon 66 mallin mustangiin, automaattivaihde c4, kolmivaihteinen?
Ei käy. Tuo on AOD-lootan öljy. Type F on oikea.
Kirjoittaja Arto65FB
24 Huhti 2026, 07:30
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: PKS
Vastaukset: 8
Luettu: 310

Re: PKS

Eilen viimeksi oli klubikaffet Kehäkessalla. Edellinen virallisempi tapahtuma taisi olla tammikuussa, kun kävimme Karkkilassa tallivierailulla, jos ei American Car Show'ta lasketa. Jos on jotain ideoita tapahtumien suhteen, niin ota Seppoon tai Akuun yhteys – tai tietysti saa itsekin kehitellä jota...
Kirjoittaja Arto65FB
22 Huhti 2026, 20:17
Keskustelualue: Uusimaa
Aihe: PKS
Vastaukset: 8
Luettu: 310

PKS

Milloinkohan viimeksi on tapahtunut jotain PKS-alueella, jossa kuitenkin suuri osa uusista Mustang-harrastajista on uusine Mustangeineen?
Kirjoittaja Arto65FB
22 Huhti 2026, 17:42
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Vaha
Vastaukset: 6
Luettu: 699

Re: Vaha

Uskaltaakohan, ettei Yellow Film käy kimppuun, niin kuin kävi Hirviniemelle.

Mutta asiaan, en ole vahannut kun lakkapinta on niin paksu ja kiiltävä metallihohtomaalin päällä, ettei vahauksesta taitaisi ulkonäollisesti olla apua.
Kirjoittaja Arto65FB
22 Huhti 2026, 17:28
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Mustangin vakuutus
Vastaukset: 5
Luettu: 486

Re: Mustangin vakuutus

Mulla on joku puolikasko liikennevakuutuksen kanssa. Oli alun perin täyskasko kun oli vielä Tapiola mutta S-liikkeen Lähitapiola tiputti tohon alempaan.