
Syylärin koko?
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Syylärin koko?
Nyt kun vanha visko on heitetty hyllylle ja sähköisen hankinta on käynnissä, aloin katteleen syyläriä mikä näyttää kovin pieneltä. Kaksi rivinen ja 420*440mm. Minkä kokoinen teillä on, lämpöongelmattomissa, käytössä? Rokilla ei vissiinkään kovin pieni. Minkäs koknen se pitäisi olla? Kiitos taas aktiivisille vastaajille etukäteen. 

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
http://www.rondavisradiators.com
Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä Ron Davisin racing syylari. Mitoitus tehtiin niin että mitattiin 65:n keulan runkoaisojen väli 26" ja maksimi korkeus 19" ja paksuus 3" sitten tilattiin näiden mittojen mukainen syylari. Ei ole ollut lämöongelmia kovassakaan ajossa.
Onhan tosin muitakin hyviä ellei parempiakin syylareiden valmistajia. Mutta tässä yksi vaihtoehto.
Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä Ron Davisin racing syylari. Mitoitus tehtiin niin että mitattiin 65:n keulan runkoaisojen väli 26" ja maksimi korkeus 19" ja paksuus 3" sitten tilattiin näiden mittojen mukainen syylari. Ei ole ollut lämöongelmia kovassakaan ajossa.
Onhan tosin muitakin hyviä ellei parempiakin syylareiden valmistajia. Mutta tässä yksi vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Mexico65, 17 Joulu 2004, 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
http://www.allstarperformance.com/product.htm?prod=312
Oon samoilla linjoilla Jyrin kans, että alumiinisyylaria keulalle. Mulla on vastaava kuin toi Allstarin kenno ja hyvin on pitäny lämmöt kurissa. Jos en väärin muista niin olisi 27" leveä ja sen 19" korkea. Mahtuu just '67:n aisojen väliin. Se on tarkotettu alunperin fox-koppaseen ja tarkotus on hommata '81:een samanlainen. Tohon syylariin istuu 16" sähköflekti kuin nenä päähän.
Racers place myy tota Allstarin kennoa hintaan 234€. http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php
Oon samoilla linjoilla Jyrin kans, että alumiinisyylaria keulalle. Mulla on vastaava kuin toi Allstarin kenno ja hyvin on pitäny lämmöt kurissa. Jos en väärin muista niin olisi 27" leveä ja sen 19" korkea. Mahtuu just '67:n aisojen väliin. Se on tarkotettu alunperin fox-koppaseen ja tarkotus on hommata '81:een samanlainen. Tohon syylariin istuu 16" sähköflekti kuin nenä päähän.
Racers place myy tota Allstarin kennoa hintaan 234€. http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Niitä olen itsekin katsellut.musse67 kirjoitti:http://www.allstarperformance.com/product.htm?prod=312
Oon samoilla linjoilla Jyrin kans, että alumiinisyylaria keulalle. Mulla on vastaava kuin toi Allstarin kenno ja hyvin on pitäny lämmöt kurissa. Jos en väärin muista niin olisi 27" leveä ja sen 19" korkea. Mahtuu just '67:n aisojen väliin. Se on tarkotettu alunperin fox-koppaseen ja tarkotus on hommata '81:een samanlainen. Tohon syylariin istuu 16" sähköflekti kuin nenä päähän.
Racers place myy tota Allstarin kennoa hintaan 234€. http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Mites se on tommosen sylärin asennus? Pitääkö akku siirtää takakonttiin? riittääkö isompi pelkästään vai ptäiskö eupellin reikää kasvattaa?
Mites kiinnitys, olisko kummallakaan photoa.? Ei ole vieläkään metallimiehen vikaa, ettei tulis pahasti kämmättyä.
kitOOOOs..
Meinas unohtua, kun mulla on toi automaatti. Mites toi laatikkoölyn jäähdytys? Jäähtyykö liikaa erillisellä pikkukennolla se ois valmiina, nykyään kierrätän molempien kautta.
Mites kiinnitys, olisko kummallakaan photoa.? Ei ole vieläkään metallimiehen vikaa, ettei tulis pahasti kämmättyä.


Meinas unohtua, kun mulla on toi automaatti. Mites toi laatikkoölyn jäähdytys? Jäähtyykö liikaa erillisellä pikkukennolla se ois valmiina, nykyään kierrätän molempien kautta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Akun kanssa tosiaa tulee ongelmia. Eipä tullu heti mieleen, kun oma akku on takakontissa. Laitoin pari kuvaa ponikorjaamolle, jos niistä saisit ideaa kiinnitykselle. Yläreunasta laitoin syylarikehikon läpi kiinni, alas samalla systeemillä, paitsi että hitsasin mutterit palkkiin.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00013.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00016.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00019.JPG
Omasta 67:sta isonsin syylarin reikää. toivottavasti erottaa tosta tummasta kuvasta. Pelkkä erillinen kenno laatikolle ei jäähdytä liikaa.
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00013.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00016.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00019.JPG
Omasta 67:sta isonsin syylarin reikää. toivottavasti erottaa tosta tummasta kuvasta. Pelkkä erillinen kenno laatikolle ei jäähdytä liikaa.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Syyläri
Juu mulla on tein itte, kevyt kuormurin dieselkoneen kennosta, on riittävän levee ja korkee. Eikä ole kuin 2 rivinen ja lämpö ongelmia ei ole, 2 flektiä vierekkäin. Eikä nämä hommat ole vaikeita tehdä, kun ei ole peukalo keskellä kämmentä, ja järki pelaa säästää suuria summia rahaa. Akku taka paksiin biltemasta sille oma muovinen akku laatikko, ja hyvin kiinni.
Viimeksi muokannut ROKI, 18 Joulu 2004, 01:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaa että niin
Tuota noin ei sitä aukkoa välttämättä tarvitse suurentaa, mulla on alk peräinen tuossa mustissa, siirtää kennoa 3-4cm koneeseen päin se riittää. Totesin sen omassani saa riittävästi ilmaa sieltä välistä, tuli testattua vesteroosin reissulla 99 hurreissa. Oli yli 30c astetta lämmintä siellä ajeltiin letkassa, ja joka toine tai kolmas keitti, mulla ei ollut muuta vaivaa kuin perän ujellus.
Päävirta kaapeli
Laita 50 neliön hitsaus koneen kaapelia on hieno säikeista ja paksu eriste, omaani laitoin tuollasesta. Juottamalla liittimet päihin päävirta kytkin akun luo maatto kaapelin, väliin ja mulla on sille kaapelille hyvä reititys jos kiinnostaa.
Kaapeli
Minä olin tuo vieras saakuta jäi tuo rekisteröinti 
